BILA PEREMPUAN MAIN FUTSAL


Aku buat throwback ,yang ni cerita tahun 2017. Tahun lepas, Alhamdulilah aku berkesempatan ke negeri Sabah. Kali ni aku pergi dengan beberapa orang team.

Geng aku si shikin ni memang gila sport, main futsal. Aku pulak nampak je boyish tapi aku tak suka permainan sukan yang sepak-menyepak ni. Kalau main netball aku suka gila. Walaupun ketot, hahaha tapi aku power main GD (goal defence).


So, kenalan dari Sabah cakap jom kita main suka-suka tapi team perempuan je kali ni. Mak oi. Kau rasa tak kelaut aku waktu tu. Main pula dengan team yang power hari-hari train. Hahaha. Dekat court kiri kanan pun ada lelaki yang tengah on match. Pehhh, lagi la malu kan. Perangai gegurls i tetiba terkeluar .😜




Aku memang totally kaki bangku main kejap je pastu kasi kat diorang main. Kitorang campur-campur team. Eh, team yang aku join menang pula tu. Tapi ain tak sumbang apa-apa lah😂


Seronok bila tengok balik gambar-gambar ni.Bambam betul badan kita masa ni.😂 Sekarang alhamdulilah makin turun berat badan. Doakan ain semakin kurus dan kurus lagi ehk🤙🏻

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. sha last main futsal masa darjah 6 haha

    BalasPadam
  2. Ainnn..Sis perasan masa ni ko nampak besar sikit dari sekarang..
    Kalau betullah itu Ain, pakai baju hitam shawl kelabu ke putih tu, duduk depan kan? ermmm

    BalasPadam
  3. wahh!! bagus bersukan ni :)


    https://aerillhassan.blogspot.com

    BalasPadam
  4. blh friendly lps ni.. hehe

    BalasPadam
  5. Susah main futsal/ bola ni. Kagum dgn org yg terror main, mana nak tengok bola (kat kaki) , mana nak tengok kwn/ lawan, mana nak cari gol.
    Kalau netball tak susah sgt sbb tgn kita boleh rasa bila dah pegang bola

    BalasPadam
  6. Teringat dulu pernah main futsal secara tak sengaja. Ganti player yang tak hadir. Tengok orang main macam senang tapi susah gak nak sepak bola sambil berlari haha

    BalasPadam
  7. Ni zaman aku muda, aktif dulu blm ada futsal, so langsung tak pernah main ni 😊

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.