FAME..SECRET OF STYLISH WOMEN


Bercakap pasal makeup, ain tarik diri la mula-mula sebabnya ain memang tak suka makeup. Sebenarnya dulu-dulu pernah juga rajin tepek makeup. Tapi sekarang, dah kurang sedikitla. Lebih prefer natural look.

Tapi, bila di Bukit Gambang tempoh hari, kita pun terjoin geng JDT Blogger sekali make up. Hahaha. Ain pakai time nak pergi waterpark. Nak tengok tahan lama ke tidak bila dah mandi manda tu.



Fuh ternyata tahan lama woi. Sampai habis mandi tu, Ain lap mulut ain masih ada lagi lip cream Gossip ain tu. Yer, iolls punya code Gossip okay. Tapi i bukan kategori makcik bawang ler. Hakak blogger je. Hahaha.

Untuk bb cushion pula ain pilih natural. Sebab kita kan suka kan natural. Takut nanti orang terkejut nengok warna kulit tak sama dengan warna asal. Hahaha.


Apa yang ain boleh share dekat korang, bb cushion dan lip cream ni kombinasi yang sesuai untuk korang pakai di mana-mana dan dua benda wajib kena ada dalam handbag korang la. Gitewww.

Bibir i dah macam angelina jolie sebab i pakai fame cosmetics leteww💋 Tiber


Untuk Maklumat lanjut ⤵

Terima kasih kepada pihak Fame Cosmetics kerana sudi menjadi penaja kepa Eksplorasi JDT Blogger ke Bukit Gambang.

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. wah betul betul long lasting ni

    BalasPadam
  2. Nice !!!!! Tak nyesal try kan...i loike too !

    BalasPadam
  3. Minta serai sikit Ain hahaha..
    Best kannn, Sis pakai pun bibir tak kering dan melekap-melekap, ada tu pakai matte, melekap-melekap bibir ..yg ni best!

    BalasPadam
  4. nak try jugak la lps ni :D

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.