NASI GORENG SEAFOOD TEPAYAKI

Nasi Goreng Seafood Tepayaki
Nasi Goreng Seafood Tepayaki PEDAS

Hari ni kepenatan sedikit sebenarnya cadang nak masak nasi lemak ayam , dah siap-siap keluarkan ayam dah dari peti ais. Tetapi, dihimpit perasaan yang malas katanya! Hahaha. Lalu, selepas magrib apa lagi bergerak la keluar mencari makanan.

Ingatkan nak makan nasi ayam penyet tempat biasa, tapi tak bukak pulak. Malas nak pergi cari makan jauh-jauh , pergi jelah yang dekat dengan rumah. Haa, order lah Nasi Goreng Seafood Tepayaki ni. Semestinya , pedas untuk aku.

Aku ni gila pedas sedikit. Habis cili padi tu aku tabur semua atas nasi. Sepinggan berharga RM 7. Sambil melayan whatsapp di telefon, mata aku terpandang cara dia masak. Oohh , baru aku tahu kenapa berharga sampai RM7. Tukang masaknya masak dua kali untuk satu hidangan ni.

Pertama dia siapkan nasi dan kedua dia masak pula segala seafoodnya. Oh, memang berbaloi lah dengan harga gitu. Kenyang Alhamdulilah. Aku minum air suam je. Aku makan ni dekat Bandar Baru Uda ,Johor Bahru je. Sederet dengan Pasar Mini Q&Q.
Sekian laporan berita untuk  #ainkunyahtelan

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. Oh, dia msk lauk asing ya. Next time nak try la bawa Iman

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. hahahahhaa sangat ! 😂😂😋

      Padam
  3. Mak datuk besaunya gambo ko hahahaha..
    Ko update guna hengpong ke aaaa...

    BalasPadam
  4. sedapnyaaa.. nak jugakkk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kihkihkihkih.jom dtg udaaaa ain bawak hahahhaa mcm jauh je uda larkin

      Padam
  5. Emmm, sedap nye fav menu kin ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. kannn... sedap hingga menjilat sudu...hahahhaha

      Padam
  6. owhhh seriusss la masak asing...owhh serius lahhh gambar cantik gilosss..hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahahahha berapa banyakk owwhh serius lahh..hahahahahha

      Padam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.