CRUSH NI MACAM CHIPSMORE

Image result for crush

CRUSH NI MACAM CHIPSMORE 

Hahaha. Eh tetiba muncul balik cerita tentang crush aku ni kan. Tiber! Ada yang pernah baca tentang crush ni siap tanya aku woi, “siapa dia” Kah!. Sebenarnya, aku memang dah lama move on. Sebab dah kena friendzone woi. Hahaha.

Lagipun, pada aku crush ni dia macam “suka sahaja-sahaja” je, kalau dapat alhamdulilah! Eh! 🙊 So, memandangkan aku dah lama move on aku pun dah tak cerita la kan. Eh,tiber hari ni terbukak balik story ni. Boleh pulak nampak dia tengah melepak.

Mungkin inikah yang dinamakan jodoh? Eh! Hahaha. Tapi aku pandang gitu-gitu aje. Dia lepak dekat-dekat pulak dengan rumah aku. Eh... Hahaha. Tau kenapa aku crush dekat dia? Aku suka lelaki yang from zero to hero. Aku nampak macam mana dia daripada kosong and dia develop kerjaya sampai sekarang kemain aku tengok dia. Wow! He deserve my attention. Tapi, tu la. Aku berani story dekat sini la kan. Untuk lelebih nanti, biarkan Tuhan yang laksanakan kerjaNya. #doayangbaikbaik #jodohtakpernahsalahalamat 💕

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Yelah kot nanti jumpa di Swiss Inn lagii gituuu hahahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. oppsss.. 🙊🙊🙊🙊hahahhaa so swiss inn kena dtg ler cm gini ehk.haahhaha

      Padam
  2. eh masa bila ko move on haaa??? ooo masa tuuuu

    BalasPadam
  3. crush yang mana pula ni.. saya ketinggalan kereta api.. hahaha

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.