LIRIK LAGU SUMPAH NAIM DANIEL

SUMPAH NAIM DANIEL Composer: Naim Daniel & Omar K Lyrics: Naim Daniel Verse Jika Harusku bersabar Dengan segala derita Ku terima Jika Pahitnya terasa Bagai dipenjara tanpa bicara Ku rela Cinta Akan ku mengasihimu Sehingga nadiku tiada lagi berlagu Chorus Andai rembulan tidak lagi mampu bercahya Terangilah gelapku walau dalam gelita Dengarkanlah aku Jiwa ku tulus untuk mu Bridge Ku harap kau mendengar apa yang ku bisikan selama ini Tanpamu seluruh nyawa tak bermakna Andainya bumi tidak mampu berputar lagi Sumpah setia ku kan tetap ada di sini

Pstt: aku ni one of peminat Naim Daniel, aku suka banyak cover-cover lagu yang dia buat, dia ni sangat berbakat. Aku paling suka lakonan dia sebenarnya berbanding nyanyian nya. Tapi , setiap lagu yang dihasilkan penuh terselit makna yang tersendiri.

Catat Ulasan

2 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.