WINNER WINNER CHICKEN DINNER BERSAMA YOODO!!

Image may contain: 2 people, including Nur Farahain, people smiling, people on stage, people standing and indoor

WINNER WINNER CHICKEN DINNER BERSAMA YOODO!!

Pada hari sabtu yang lepas , aku berkesempatan untuk kopi chit chat sharing bersama dengan pihak Yoodo. Kebetulan pada waktu tu memang tengah berlangsungnya competition PUBG di Paradigm Mall Johor Bahru. By the way , bercakap tentang Yoodo ni sebenarnya telah menaja Malaysia's First official PUBG MOBILE National Championship (PMNC) dimana sebanyak 256 team telah bertanding untuk merebut hadiah sebanyak RM 60 ,000 beserta dengan pelan internet Yoodo setahun secara percuma.

Kan aku cakap , waktu tu tengah berlangsungnya competition kan , tahun ni pula Yoodoo telah mendouble kan lagi jumlah hadiahnya sebanyak RM 114,000. So , inilah berita baik untuk korang. Hello main hari-hari tapi takdapat pape pun rugi jugak kan.
Image may contain: 3 people, including Nur Farahain, people sitting and indoor
we all have a chit chat sharing
"Alaaa... aku main PUBG ni suka-suka je dengan member"

Memang ler suka-suka je kan! Tapi aku nak tanya soalan dekat kau. Banyak pakai data internet kan?

Jangan tipu! BANYAK KAN PAKAI DATA.
Sebabnya PUBG menggunakan graphic view yang tinggi , sebabtu setiap kali korang main akan ngap data korang sedar-sedar dah habis. Hahaha. Bila coverage dah sangkut sangkut , mampus kena tembak dengan enemy. Dah mati kojol kat situ. Hahaha.

Dengan Yoodo..tidak lagi kehabisan data.
Kenapa?
Image may contain: 3 people, people standing and people sitting
pertandingan telah bermula 

yoodo
contoh yang aku cakap boleh custom made ikut bajet dan selera korang!

Sebabnya... Yoodo sangat lah menyokong kaki gamers dengan memberi 20 GB free data setiap bulan. Ini kerana Yoodo sangatlah menyokong perkembangan e-sport di Malaysia ni. Haa , seronok kan dengarnya!.

Bukan itu sahaja, Yoodo ini merupakan satu-satunya pelan internet yang korang boleh custom made ikut masing-masing punya keperluan. Contohnya , aku suka layan Youtube , so aku boleh klik Youtube untuk dapat kan free data. Korang boleh adjust data ikut apa yang korang bajet ler untuk bulan tu. Senang cakap Yoodoo ini ibarat pelan internet ikut bajet dan selera masing-masing.

Apa lagi , Jom kite berYodoo. #iloveyoodo #youdoitbetter
Untuk maklumat lanjut boleh lah melayari ke website : yoodo.com.my

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. best kannnn yoodo ni! akak tak sabar nak aktifkan simkad ni!

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.