MENCINTAI DAN DICINTAI




MENCINTAI DAN DICINTAI

Ya Allah , lama nya tak bukak diari akuainkausiapa ni. Hahaha. Dahla lama tak bukak ,lepastu terus up topik mencintai dan dicintai tu. Tiberrr sangat kan kau Ain!

I used to say this words "I wonder how does it feels to be loved by someone" . Lantakla salah grammar , yang penting bunyi nya lebih kurang sebegitu. Aku selalu tertanya-tanya , macam mana rasa dicintai itu yer.

Sebab sebelum ini aku je asyik rasa mencintai. I think this is the time aku kena rasa menerima sebab sebelum ini asyik memberi je . Asyik setakat level FRIENDZONE je! Hahaha. Its kinda hurt me. 

Selalu aku tengok dan dengar kawan-kawan yang berkongsi kisah cintan cintun diorang yang akhirnya ke perkahwinan . Tapi aku pulak asyik berakhir ke arah kawan je okay ! Hahaha. (You gais baca i taip hahahahaha kan ? Tapi dalam hati banyak kecewa woo) *pinjam bahu!

Best kan bila ada orang yang betul-betul cinta dan sayang pada kita ? Macam mana rasa best tu kan? . Untuk mereka yang selalu rasa dicintai , sebenarnya sakit tau perasaan mencintai orang yang tak cinta dekat kita. It takes a lot of time to heal the pain dan belajar untuk melupakan perasaan itu.

Mungkin aku belum cukup doa. Doa dan doa. 

Untuk sekarang ini , aku belajar untuk betul-betul sayang diri aku. Betul-betul yang level paling atas sekali. I really concern pasal kesihatan , makanan dan the people yang i contact. Kita tak mungkin boleh sayang seseorang kalau kita tak mampu nak sayang diri kita sendiri kan. 

Untuk yang membaca ini , selalu doakan yang baik baik untuk saya okay! "Doakan semoga Nur Farahain mendapat seorang lelaki kiriman Tuhan yang betul-betul cinta dan sayang pada dia!" . 

Okay lepas ni i nak up tajuk "Lelaki Idaman Ain" HAHAAHHAA. 

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. pada akak la jodoh ini benda yang sudah ditetapkan. mungkin kita berkawan lama, tp bukan jodoh kita. Ada jugak kenal tak sampai setahun, tp Ada jodoh berkahwin akhirnya. tapi jangan pelik pulak jodoh kita sebenarnya orang yang pernah kita Ada ikatan dulu, putus kemudian Ada ikatan semula. Semuanya rumit.

    bila dah dalam ikatan, cerita ya dah lain. wujud ke cinta sejati? selalu Tanya dengan diri sendiri. setakat ini jawapannya cinta sejati adalah antara diri sendiri dengan pencipta.

    BalasPadam
  2. Kun Fa Ya Kun... kalau dah tertulis jodohnya, maka akan ada le pasangannya..

    BalasPadam
  3. Since break huda pun rasa better focus pada life sendiri dululah. Sebab kalau kita focus pada dia, dia bukannya focus sangat pada kita. Tiber...
    Semoga ain dipertemukan jodoh yang baik

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.