MINUM ICE CARAMEL LATTE DI GLORIA JEANS

 MINUM ICE CARAMEL LATTE DI GLORIA JEANS


Assalamualaikum. Untuk yang mengenali Ain secara personally pasti akan tahu yang Ain ni sejenis bukan peminat kopi. Kalau berjumpa dengan kawan di kafe yang ada kopi , semestinya Ain akan order air coklat. Sampaikan ada yang cop Ain ni order "air budak-budak" HAHAHA. Memang suka coklat tapi tu la memang bukan peminat kopi.


Nak dijadikan cerita, semalam kawan Ain belanja ice caramel latte di Gloria Jeans. Tertelan air liur sekejap , sebab Ain memang dah lama tak sentuh kopi. Tapi , kawan Ain cakap okay je rasanya. Tak pahit sangat sebab ada caramel tu. First time minum tu , okay..ohhh macam gini rupanya rasa ice caramel latte. 

MINUM ICE CARAMEL LATTE DI GLORIA JEANS


Untuk orang yang bukan cofee lover , you should try! Sebab pada Ain okay je rasanya. Jangan takut sangat la. HAHAHAHA. Paling-paling pun lepas minum ni asyik nak terkencing je. Hahahaha. Overall rasa ice caramel latte di Gloria Jeans ni sangat sedap , berbaloi untuk order dan cuba rasa.


Jadi kalau ke cafe kopi , jangan lupa untuk order Ice Caramel Latte okay !

MINUM ICE CARAMEL LATTE DI GLORIA JEANS


xoxo ,

Ain

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. anak ammi pun tak minum kopi jadi dia suka order mocha...katanya lebih rasa coklat.

    dedulu masa belajar kat shah alam suka nau gi Gloria Jeans kalau dia ada promo buy 1 free 1. nama pun student...rm8 pun banyak. so bila ada promo sorang byr rm4 jelah

    BalasPadam
  2. W'salam Ain,
    As a coffee lover, LZ suka hazelnut latte. Last time ter-order caramel latte FamilyMart terus tersuka.. Memang sedap caramel latte ni..

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.