RESTART BACK MY LIFE




RESTART BACK MY LIFE



Assalamualaikum dan halu halu kepada semua pembaca blog akuainkausiapa. Hari ni sebenarnya Ain sedang clearkan storage telefon dan laptop. Aduhai , banyak yer masih belum habis di clear kan nya. Terus la tetiba Ain rasa nak menulis di blog. 

"Kalau nak buang , baik buang betul-betul". Hahaha. Memang banyak ya Ain clearkan mana gambar dan video . Itu belum kira lagi screenshot la , video tiktok la. Aduhai melambak-lambak. At the same time , Ain rasa nak dokumen kan sedikit demi sedikit kisah hidup yang Ain lalui ni di blog ni.Banyak yang ain tak tulis dan kongsikan di sini. 

Bila dokumen kan disini akan mengajar Ain sendiri untuk lebih bersyukur. Terlalu banyak rezeki yang Allah berikan kepada Ain. You need to count it! Sebenarnya, selalu share dekat social media itu pun tak semua . Hahaha. Tapi tu la banyak share dekat story . 24 jam je. Pastu lupa dah. 

Kalau di blog , ianya satu bukti kenangan dan memori . Anyway, salah satu cara Ain untuk restart back my life ialah dengan clearkan storage phone dan laptop. Banyak sebenarnya yang Ain lalui yang tidak terluahkan. 

Banyak sangat yang Ain plan kan , cuba buat tapi gagal. Buat lagi dan gagal. Sampai sekarang, Allah seakan-akan memberi satu perjalanan yang indah untuk ain lalui. All i need is to face it. Take it as a new experience for me.

Ain tak malu untuk mengaku Ain di fasa kegagalan. Sebab bila Ain tengok semula kisah hidup Ain , terlalu banyak rezeki yang Allah berikan pada Ain. And, it's okay for me to restart my life. Tak salah pun.

Sekarang, impian dah tak setinggi langit. Cukup hanya mahukan hidup yang bersederhana dan bersyukur~

Jumpa lagi another posting,

Xoxo,
Ain ❤️

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Teruskan menulis Ain. Jangan biarkan blog ini diselubungi kesunyian 💕

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.