MY FIRST FLIGHT FROM KLIA TO KOTA KINABALU


MY FIRST FLIGHT FROM KLIA TO KOTA KINABALU

Assalamualaikum. Kemain tajuk blog kita pada kali ini very the speaking speaking bestie. Pada 2 Disember 2023 ialah tarikh dimana Ain terbang ke Kota Kinabalu. Dan ianya merupakan first time Ain terbang dari Kuala Lumpur International Airport 2 (KLIA2) . Banyak juga drama yang berlaku. 

Dengan tukar Gate nya la , tukar seat la . Nasib baik la belum final call. HAHAHA. Sebelum-sebelum ni Ain ke Kota Kinabalu banyak dari Johor Bahru. 

Tapi memandangkan Ain terbang ke Kota Kinabalu ni with the purpose of work, company yang Ain JV tu book kan my flight dari KL. Lepas ni pun , Ain akan banyak urusan di KL.

Siapa sangka , selama ini Ain berada di Sabah. Banyak Daerah juga telah Ain kunjungi. Cumanya belum lagi berkesempatan lagi ke Semporna. Aduhai , kita nya dahla love nature and suka outdoors activity. Sabar, ada tu nanti rezeki ke sana .

Xoxo ,
Ain 🤍

Catat Ulasan

1 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.