1000 Followers Penutup 2013

Assalamualaikum dan hello untuk semua blogger blogger semua. how's your life? owh, tadi aku baru je lepas tengok cerita The Karate Kid sebab cerita nie sangat best dan aku sangat tertarik pada satu qoute nie iaitu :

 

Nampak disitu macam mana dia berusaha untuk mencapai ape yang dia nak..Yer, memang betul, saat kita dibawah atau kita sedang diuji dengan kegagalan atau kesulitan,kita sendiri yang PILIH samada untuk berusaha atau berterusan berada di bawah.Okey, itu apa yang aku nak sharekan.

Berkaitan dengan tajuk entri, "1000 FOLLOWERS PENUTUP 2013" ..Itu yang sedang aku usahakan sekarang..Jujurnya dulu aku sendiri tak menjangka yang aku nak membina azam itu.Well, dulu blogging untuk suka suka.cerita benda benda lagha bab bab hati perasaan..But right now, i do feel that Berblogging itu sangat awesome.

Perubahan yang paling ketara ialah aku semakin suka mengkaji penulisan seseorang, lebih menjadi ulat buku (sebenarnya kecik kecik dulu memang rajin membaca) tapi sejak dah meningkat dewasa (22tahun tuh dh boleh consider dewasa ke remaja lagi ehk?) hahahhaa, nak membaca something that we used to call as "ilmiah" instead of "hiburan" , "gosip".. Jadi, dengan menjadi blogger nie, ain lebih banyak membaca artikel artikel yang lebih "skema" as compared to dulu dulu kerja nak baca gosipppp pasal retiss jerk.hahhaha.

Korang juga boleh nampak kenaikan followers aku, sekarang nie setakat 2/11/2013-8.30pm. Dulu, followers aku ciput je tau..(okeyh,bukan statement belagak tau aku tau mereka mereka yang memang hebat dalam dunia penulisan mampu mengumpul followers ribu ribu ratus ribu dan lebih dari itu).


Oleh yang demikian, nak merealisasikan impian dan azam aku tuh, aku pon ade buat segmen which is my first segmen.Aku sedar, bila kita dah ade misi dan visi dengan apa yang kita nak buat, i bet kita akan lebih berusaha bersungguh sungguh. So, JOM JOM JOM JOIN SEGMEN AIN, KLIK JE BANNER TUH.

http://akuainkausiapa.blogspot.com/2013/10/segmen-blogwalking-aku-ain-kau-siapa.html

Catat Ulasan

0 Ulasan