Eksperimen Minyak Wangi !



Dah kenapa siap ade syringe ape kebenda dalam melayu sebut , alat picagari kan ? Aku nk buat eksperimen minyak wangi ! Ahaaa , tak de la .. Ni Tips Jimat bagi yang memang suka perfume .

Sebenarnya picagari tu hanya sebagai alat nak transfer kan ke botol kecik . Aku beli gedabak yang besar punya . Boleh jimat 3-4 tahun . Ahakss .. Sebab aku jenis kalau dah suka satu perfume tu , aku akan terus pakai . Sebab bau perfume tu dah "blend" dengan badan kita . Boleh pakai 3-4 tahun tu kawan aku yang bagitau sebab dia yang eksperimen dulu . Maka , aku di pengaruhi nya . Hahaha.

Cuba bayangkan , 250ml harga dia RM 145 . 25ml bersamaan RM 25 .. Tekan kalkulator , beli 25 ml 10 kali baru dpt 250ml bersamaan RM 250 . Dekat situ je kita dah untung RM 105 . Kan ?
So , ini tips jimat ain sedang eksperimen kan . Hahaha.

Aku pernah buat entri pasal minyak wangi dulu dulu , jom refresh balik .
Aku Perempuan Gile Minyak Wangi

Chop , ada satu perfume ni ain nk introduce .. Yang ini pun ain suka bau dia , terima kasih kawan bagi free ! Selepas pau sempena birthday . Hahaha . Eh , adil lah . Sebab ain buat produk review .
Jom check it out~~~minyak wangi kasturi emas

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Fiza pun kalau guna minyak wangi, bau yg sama je walau bertahun2.. kalau tukar2 nnt pening...

    BalasPadam
  2. tak blh pakai minyak wangi . sendiri pening ...

    BalasPadam
  3. singgah la ig sy syuhadasufian :) sy menjual original rejected perfume,harga x smpai 150 le atas..

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.