14/366 : DIARY OF THE DAY -14 JAN 2016


Assalamulaikum dan hello kepada semua . Hari ini genap dua minggu ain berjaya update diary of the day . Alhamdulilah , ALLAH berikan ain kesempatan serta ruang untuk menulis di dalam blog ini . Okay , hari ini ain nak share tentang :


  • Dapat Kad Kawen
Photo from farahainzfa

Roomate masa belajar dekat matrik johor dulu hantar kad kawen . Amboi , dah nak kawen dah dia . Bulan februari pula tu . Sehari sebelum aku punya birthday pula tu .Hahaha . Tapi ,yang paling main kasar nampak lawak dia , siap letak "ain dan pasangan :)" . Hahaha . Aku single lagi kot ! Masa aku baca tu , aku tergelak kot . Haah , dah nak masuk 25 tahun kan . Standard la orang dok sibuk risik risk siapa pasangan kita . Hahaha.


  • Sakit jari takde mouse nak blogwalking
Mouse aku bagi pinjam pada abang aku , sebab laptop dia , touch pad dia dah rosak . Makanya , aku korban kan lah , bagi pada dia . Yang sedihnya , semenjak dua ni kan aku aktif blogwalking , terasa sakit kot jari jemari yang tak berapa nak runcing ini .Hahaha . Ada sesiapa nak sedekah kan aku mouse ? Malas nak pergi beli . Hahaha . Bila tak pakai mouse ini , macam terbantut sikit lah nak blogwalking dengan laju nya . Speed dia macam lembab sikit lah tapi tak selembab siput babi .Hahaha.



Makanya , itu sahaja lah apa yang aku nak kongsi kan pada uolls semua . Jumpa lagi esok ye ! Assalamualaikum , Tak jawab dosa , kalau jawab sayang ( die hard fan maria elena sangat !)

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. bagi address nanti aie bagi. haha

    BalasPadam
  2. susah tu kalau nak update blog xde mouse .

    BalasPadam

  3. Sebagai kunjungan balas...Terima Kasih Ain, sudi follow blog picisan akak...

    BalasPadam
  4. Walaikumslm...giliran ain bila plak hihi
    tahniah buat kwn ain da nak nikah

    BalasPadam
  5. wasalam.... ha dah jawab ! xdosa dah HAHHAHHA

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.