15/366 : DIARY OF THE DAY -15 JAN 2016




Assalamualaikum dan hello semua . Maaf , ain update diary of the day ain sudah pun jam 12 tengah malam which dah masuk hari lain . Apa apa pun , ain masih nak komited update blog . Its a perkara wajib . hahaha . Makanya , ini la cerita aini untuk 15 hari bulan ini :


  • Printer Bengong !
Sebenarnya , tadi ain sibuk ada nak kena print dokumen sikit  . Aku punya la syok tunggu , pasaipa printer ini pending tak keluar langsung . Bengong betul , sebenarnya bukan printer yang bengong , aku yang bengong . Aku lupa nak cucuk usb dia , macam mana nak connect even printer aku ni wireless , rasanya pakai cucuk tu lagi cepat . hahaha . Print je dah dekat sejam lebih . Alih alih sedar dah pukul 12 tengah malam . OMG !


  • Insomnia
Sebenarnya , aku mengalami masalah insomnia dah lama juga ini . Tak tahu kenapa , paling tak best kalau pagi mesti rasa pening   , nak muntah dan susah nak tengok laptop lah . Jadinya , waktu pagi aku macam tak berkualiti sangat lah . Insyallah , aku cuba nak cari jalan penyelesaiannya macam mana . Aku kalau boleh nak lah kualiti time aku setiap hari .


Makanya , itu lah serba sedikit apa yang aku boleh dan mampu share pada korang . Bye uolls !

Catat Ulasan

1 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.