74/366 : DIARY OF THE DAY - 14 MAC 2016



Assalamualaikum dan hai kepada semua. Alhamdulilah , masih lagi ada masa untuk jenguk ke blog nak menulis secepat yang mungkin . Untuk diary of the day hari ini , aku nak share tentang :



  • Pergi fitting baju !
Oh , aku dah lama sangat tak fitting baju sebab aku banyak beli baju ready to wear je . Sebab malas nak mengukur bagai . Yelah , sebab badan aku naik bambam kan . Tapi , aku terpaksa jugak gagahkan diri fittinh baju sebab bulan april ini nak jadi pengapit hot ! Alhamdulilah , settle dah bab fitting tunggu siap je baju tuh nanti . The best part about of fittinh tadi ialah inch loss pada pinggang aku . Mak oi , its getting semakin kecil . Just imagine dulu saiz pinggang 45 inchi since aku dah sedar aku bambam sangat . Tadi fitting saiz pinggang aku sekarang 29 1/2 inchi . Kau rasa? Aku rasa macam nak melompat tinggi . Hahaha . Cumanya , memang aku akui lah figure badan aku masih nampak lemak lagi . Sebab bahagian peha , perut lengan dan punggung masih bambam . Sebab itu tak berapa nak nampak sangat dah loss itu . Insyallah , aku akan teruskan lagi perjuangan misiku kurus ini . Hehehe . Mesti diteruskan sehingga achieved berat idaman weyh !


  • Suka gila tengok cerita Aku Bukan Bimbo !
Yang ini memang pelik . Sebab aku jarang nak follow drama melayu sangat . Hahaha . Tapi , this bimbo aku suka gila lah !. Dahlah yang berlakon shaheizy sam dengan nadiya nisa . Pelakon kegemaran aku kot. Kalau termiss memang aku akan tunggu punya ulangan nya bila . Hahaha .


Okay cukup lah untuk hari ini . Assalamualaikum :) 

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. bulan puasa dah nak dekat. makin kurus la kot lepas ni. hehe

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.