88/366 : DIARY OF THE DAY - 28 MAC 2016



Assalamualaikum dan hello kepada semua. Hari ini rasanya penat sangat . Adoyai , mata dah mengantuk lepastu teringat yang tak update lagi diary of the day. So , aku update secepat yang mungkin lah ni . Hahaha . Jadi untuk hari ini , aku nak share cerita aku tentang :



  • Makan char keow teow !
Okay , yang ni dah lama gila aku tak makan . Memandangkan tadi petang dah buat cardio exercise , makanya layak lah aku mereward diri aku sebungkus char keow teow . Char keow teow kerang memang sedap woi ! Teringat dulu arwah ibu aku pun suka benor char keow teow tuh . Dapatlah aku lepas gian tadi . Dah makan char keow teow jangan lupa letak lada jeruk . Fuhhhhh , sedap bak hang ! Haahha . Alhamdulilah , lega rasanya dapat lepas gian tadi .


  • Beli rojak makbee
Memandangkan stok sayur kangkung aku ini , makanya aku pun tadi belilah rojak makbee untuk dimakan sekali dengan sayur kangkung . Aku teringat resepi ni sebab aku makan sontong kangkung hari tu . Pergh , awesome gila . Makanya , hari ini buatlah sendiri . Makan dengan ayam goreng je . Makan dengan buah buahan pun sedap . Dari dulu lagi rojak mak bee ni memang sangat sedap . Teringat dulu kalau aku pergi ke utara mesti singgah rnr dekat perak sebab nak beli buah jambu epal dan jambu sebab nak cicah dengan kuah rojak mak bee . Setiap kali kalau aku drive balik ke jb , arwah ibu aku mesti pesan beli bebanyak . Hahaha .


Okay , cukuplah untuk hari ini. Mintak maaf pendek sangat aku sembang hari ini . Kepenatan woi ! Assalamualaikum :)

Catat Ulasan

0 Ulasan