93/366 : DIARY OF THE DAY - 2 APRIL 2016



Assalamualaikum dan hai kepada uolls semua ! Hari ini rasa best dan seronok yang teramat juga . Okay , nak tahu sebab apa ? Sebab tu lah aku nak habaq kat ampa semua ni . Hahaha . So , untuk cerita dua april ini ialah :


  • Laptop dah sihat !
Almost a month juga aku tak guna laptop dan makanya aku tak sempatlah blogwalking . Sebenarnya tak ada problem rosak ke apa . It just that aku install apps apa entah . Apps itu menyebabkan laptop aku jadi hang dan lambat gila . End up dia block semua benda dekat laptop aku . Tadi baru berkesempatan pergi ke kedai yang aku beli . Fuhh , yang godam laptop aku tu rasanya hacker . Hahaha . Dia sangat powerful . Cepat je dia detect . Bagus gila . Lagipun laptop aku ini windows 8 . Window 10 apatah lagi power lah . Nak catch up apa beza pun susah. Hahaha . Well , gegirl memang tak pernah nak kesah benda benda gini sampai laptop kau dah lembab baru nak tanya kenapa. Hahaha . Aku terinstall apps itu sebab aku nak tengok online movie . Yang tak bestnya kalau nak tengok online movie ni kan keluar banyak banyak ads kan , bahaya tau kalau korang makn accept je . So , beware dengan ads especiallu dekat blog blog . Panas hati betul kalau bukak iklan bersepah . Sorry ! Hahaha .kalau ada yang terasa . Blog korang tuh pun salah satu pembawa virus dalam tak sedar ye .hahaha


  • Pergi tengok baju pengapit !
Next week insyallah , aku jadi pengapit untuk kawan baik masa sekolah teknik dulu . Aku tadi singgah lah ke kedai baju yang aku hantar tempah tuh . OMG ! Cantikkkknyaaaaaaa. Rasa nak pengsan tengok . Itu belum tambah lace lagi . Officially nya lagi dua tiga hari aku pi ambil lah . Tak sabar nak pakai . Sebab aku dah lama tak pakai baju yang tempah . Aku suka beli baju ready to wear . Senang . Hahaha . Tak sabar nak nampak vogue pada hari itu . Hahaha . Pengapit je pun ! Over kan aku ! Hahahha . 


Okay , cukup lah untuk hari ini . Esok kalau sempat , aku mula semula blogwalking dekat blog blog korang semua ye. 

Catat Ulasan

0 Ulasan