SALTED EGG CHEESE CAKE HOMEMADE FROM KITCZON.COM

Salam muafakat Johor untuk semua JDT. Jadi, untuk posting kali ini aku nak menceritakan keistimewaan yang boleh dinikmati untuk mereka yang tinggal di sekitar Johor Bahru. Sebab itu aku dah salam muafakat Johor awal-awal lagi. Hahaha.


So, apa yang specialnya untuk korang ialah aku baru je lepas mencuba salted egg cheese cake home made okay. Bukan sebarang-sebarang punya rasa. Kalau dah namanya home made mestilah dibuat dengan sentuhan kasih sayang. Tak gitu. Bila kita bercakap tentang home made ini, rasa dia tetap tak sama dengan dessert yang ada dekat kedai-kedai bakeri. Ibarat macam merasa air tangan ibu la mana boleh lawan dengan masakan kedai makan kan.


Bagi aku, rasa dia just nice untuk yang sukakan dessert. Keunikannya ialah normally kita selalu rasa cheese cake biasa yang kosong je kan tapi yang ini siap ada salted egg dan chicken floss juga. Itu memberi lagi rasa yang cukup special untuk kita nikmati.



Penat-penat aku cerita mesti korang nak tahu nak dapatkan dekat mana kan. Simple je wahai penduduk Johor Bahru sekalian. Korang hanya perlu check it out dekat website Kitczon . As simple as that.


Bukan cheese cake je, korang boleh juga cari pelbagai dessert , biskut , snack dan bermacam lagi  home made food  dekat website Kitczon ini.




www.kitczon.com Taste like home
"Home Cooked Food Sharing Platform"

Catat Ulasan

2 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.