SUFIAN SUHAIMI - DI MATAMU LIVE KONSERT FANTASTIK4 HOTFM

Hai , aku sebenarnya dah lama tak pergi konsert konsert bagai as aku dah pun 27 tahun kan. Tapi masih muda jiwanya. Hahaha. Dulu zaman konsert Jom Heboh masa sekolah tu mungkin last aku layan konsert ni. So , tahun 2018 bila aku dah banyak melibatkan diri dengan media dan influencer secara tak langsung haruslah kena ON dengan bidang entertainment ni kan .

Makanya , aku pun ajak lah abang dan team aku ke konsert dekat Paradigm Mall Johor Bahru ni. Dan itu juga sebenarnya kali pertama aku pergi ke shopping mall tu .Hahaha. Nama je duduk dekat JB tapi tak sempat nak pergi. Bagus juga bila ada event macam gini.

Sebenarnya , paling aku nak tengok live ialah Naim Daniel. Aku minat betul dekat dia. Sebab Naim ni dia ada bakat yang luar biasa. Tapi , lagu Sufian Suhaimi telah menghantui diri aku. Hahaha. So ,jom layan live Sufian Suhaimi nyanyi lagu Dimatamu .



Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. bagi akak lagu dia OK ja,
    Lagu jiwang

    BalasPadam
  2. best. minat naim daniel eh? dia junior saya dkt fakulti

    BalasPadam
  3. Siqah suka lagu DI Matamu. Sedih dengarnya..

    BalasPadam
  4. Hai, farah. awk menang mini giveaway cikla. Sila snd detail awk di 017 3815843 secepat mungkin ye utk pengeposan hadiah. Lama dh cikla tunggu tau... Pls respon...

    BalasPadam
  5. Haqiem Rusli takde ke? Saya minat beliau :P

    BalasPadam
  6. Haii An ...Heheheh Sis tak gemar gan SS tu opssss *ikon tutup mata* ...

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.