SURPRISE BIRTHDAY TAK JADI

Aku tetiba teringat satu moment yang aku consider sebagai surprise tak jadi pada seorang lelaki yang special dalam hidup aku dahulu. Hahahhaa. Sekarang, teeeett. Back to 2016, lelaki itu sebenarnya jauh dari aku. Jauh lebih kurang 500 lebih KM. Korang boleh google lah dari mana nak ke mana tu. Hahahhaa

Aku tau tarikh 2 Mac itu hari jadi dia. Dah nama pun special mestilah kita ingat. Tapi, aku macam wish ala ala kadar je. Aku tak sangka dia take serius whatsapp aku. Aku wish lebih kurang pukul 12 tengah malam gitu lah. Dia reply “Erm , mana tau ada surprise ke esok kan”. hahahhaa. Aku pun respon lah, “Aah, JB-Ipoh memang dekat lah kan”. hahahhaa. Tak payah la korang google aku dah mention pun jauhnya kitorang.Hahaha.

 Keesokkan nya, dalam petang gitu dia text, “Tak ada pun surprise nya”. Weh, dia take serius my words sampai aku rasa macam kena gak buat surprise ni. Lalu aku terus minta tolong kawan baik aku deliver kan kek dekat dia. Details semua aku bagitau. Tapi, surprise tak jadi woi. hahahhaa. Dia saja je nak rosakkan plan aku. Dia provoke aku sampai aku terjujur la yang aku minta tolong kawan deliver kek dekat dia. hahahhaa.

 Aku ingat lagi aku suruh kawan aku tulis satu ayat ni “JB-Ipoh memang dekat sangat sebabtu boleh sampai dekat You”. Hahahha. So, untuk korang yang tak nak kantoi buat suprise terutama kepada lelaki yang korang minat,cinta dan sayang (cehwah) , aku cadangkan korang usha dulu website ni WWW.PRINTCIOUS.COM

Bila dah pilih mana yang berkenan dihati , terus je order. Make sure surprise korang komfom akan menjadi bila dengan printcious.com ni tau. Aku faham biasanya nak cari hadiah untuk orang perempuan adalah sangat lebih mudah berbanding nak cari hadiah untuk orang lelaki. Kenapa kita rasa susah nak cari? Sebab kita selalu rasa lelaki ini simple dan tak complicated sangat. Atas sebab itu la kita rasa susah nak ramal apa yang mereka suka kan. Cadangan aku korang cepat-cepat terus ke Printcious.com ni.

Dekat website ini, korang boleh pilih nak bagi t-shirt, cushion, mug, puzzle, canvas, dan ceramic tiles. Bukan itu sahaja, korang boleh juga customize contohnya macam mug boleh letak ayat-ayat yang power, personal text dari hati yang ikhlas untuk si dia yang kau paling sayangi. Cehwah!.



Nak surprise kan orang lelaki ini memang susah sebab itu dekat Printcious.com ni akan memudahkan korang untuk memilih pilihan yang betul-betul terbaik. Bila kita bagi surprise yang custom made ini lagi terpancar yang kita betul-betul sayang kepada si dia. Hehehehe.

Cuba bayangkan korang bagi mug dan hari-hari si dia akan minum air dengan menggunakan mug tersebut. For sure si dia akan lebih teringat dan menghargai korang hanya dengan pemberian segelas mug je kan. Itu belum cerita lagi kalau korang hadiahkan t-shirt. Mau setiap hari dia pakai sampai lupa nak basuh. Hahaha.



Aku akhiri cerita suprise tak birthday tak jadi aku ini dengan pesanan penaja, kalau korang tak ada idea nak bagi souvenir, boleh la pergi ke mugprinting2u.com . Bukan itu sahaja, kalau korang juga ada plan untuk buat birthday party, boleh terus terjah ke BIRTHDAY PHOTO BOOTH .

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Segala2nya lebih mudah sekarang.

    BalasPadam
  2. semuanya sudah menjadi mudah sekarang ni :)

    Aerill Hassan

    BalasPadam
  3. Barang2 di printcious memang menarik. lagi2 dapat terus abadikan gambar dekat baju, mug, bantal.

    BalasPadam
  4. Sekarang ni semua mudah. Kan? Janji ada duit, semua boleh...

    BalasPadam
  5. Hahahah.. sabar yolah surprise tak jadi ya...

    Setuju nak bagi hadiah untuk insan bernama lelaki memang susah.
    Mrs. A cakap ni pun berdasarkan pengalaman sendiri huhuhuhu...

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.