Sunday, July 29, 2018

# blog # blogger

GRILLED SEAWEED BIG BANG TAO KAE NOI



Haritu ain dah cerita kan seaweed giant tu, kebetulan hari jumaat lepas ke Tesco Bukit Indah , Johor Bahru beli barang dapur. Tetiba benda alah seaweed ni boleh ada dekat dalam troli. Kihkihkih. Tetiba kata kau.

Abang ain kata ada promosi. 😂 Layan kan jela. Sikit-sikit dia ngap. Yang ni besar woi, puas hati makan. Ada dalam komen ini sebelum ni tanya, “makan gitu je ke or makan dengan sushi?”


Jawapan ain “makan gitu je la”🤤. Sushi cerita bab lain yer! Beli je terus. Hahahaha. Tak ada  masa la nak buat sushi sendiri. Kihkihkih.

4 comments:

farhanna jafri said...

hahahaha memang rezeki la tengah craving ada pulak promosi

Julia Jamaludin said...

akak baru-baru ni je pandai telan mende ni. haha

ShirVen said...

Faberet jenama nii, jenis yg roll pun sedap

Ibu Dilah said...

best ye ain makan camtu je..selalu makan ngan sushi.. akak tak penah pulak try makan mcm tu je..