AKHIRNYA DAPAT JUGA BERJUMPA DENGAN BLOGGER POPULAR MAT GEBU

AKHIRNYA DAPAT JUGA BERJUMPA DENGAN BLOGGER POPULAR MAT GEBU


Semenjak aku rapat dengan Sis Lin dan Kak Sunah Sakura ni, aku jadi semakin kenal ramai blogger-blogger di Malaysia ni. Ain ni sebenarnya main bodoh-bodoh je menulis blog. Bila dah start join JDT Blogger la baru makin upgrade sedikit pengetahuan tentang blog. Pada aku, Sis Lin dan Kak Sunah ni dah berada pada level-level atas. Aku ni tahap sendu paling dasyat. Respect juga pada diorang sebab tak aku nafikan, diorang antara “penggerak utama” aku yang sekarang. Hahaha.
BERJUMPA DENGAN BLOGGER POPULAR MAT GEBU
tengok lah set hidangannya...pehhh,, sangat perfect!

Makanya, hari tu dapatlah aku berjumpa dengan blogger popular Mat Gebu. Pemilik blog Dapur Tanpa Sempadan , tiffinbiru.com . Wah, excited kau rasanya. Aku ada buat short vlog, sudikan tengok yer uolls. Hehehe.

BERJUMPA DENGAN BLOGGER POPULAR MAT GEBU
ni masa breakfast sebelum bergerak...
Okay, cerita di meja makan rumah Mat Gebu, aku dengan kak Sunah kemain dah dok amek gambar buat video, boomerang semua siap. Hahaha. Pada hari itu, Sis Lin tegok air kopi kemain lupa daratan terus. Hahaha. Okay, menu yang disediakan ialah Laksa Johor , Tauhu Bergedil , Kek Marble. Jujurnya, laksa johor tu memang sedap yang amat. Ain makan dua sanggul. Tak ada la banyak sangat. Opps yeke🤣 Itu belum masuk tiga ketul Tauhu Bergedil selamat ku bedal dan sepotong kek marble.
BERJUMPA DENGAN BLOGGER POPULAR MAT GEBU
okay, aku je makan 3 ketul.sekian.hahaha.
Selepas itu, aku tengok Kak Sunah dah macam nak tidur, aku pun terjoin sekali. Haaa, gasak aku jadi ular sawa kau slumber je tidur. Memang dah tak tahan sangat dah tu matanya. Hahaha. Nyempat Sis Lin tangkap gambar curi kitorang tengah membuta. Siot je!
BERJUMPA DENGAN BLOGGER POPULAR MAT GEBU
kopi tuh Sis Lin tegok berapa gelas kan! eh.hahahaa.

Betul lah orang kata, orang popular pada bakatnya ni biasanya humble je. No wonder Sis Lin kata bertahun-tahun tau dia kenal Mat Gebu ni, sama juga dengan Kak Sunah. Diorang kenal daripada msjbox di blog. Nampak kan the power of blog! Akhir kata, terima kasih tuan rumah Mat Gebu kerana sudi menerima tetamu dari Johor Bahru ni. Semoga Allah terus melimpahkan rezekiNya buat Mat Gebu sekeluarga.
BERJUMPA DENGAN BLOGGER POPULAR MAT GEBU
muka aku bahagia betul lepas jadi ular sawa
Psst; tengah hari makan Laksa Johor, malam makan Laksa Penang. Berguling terus jadi ular sawa sepanjang hari.. hahahaha.

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. wahhh.. ainn.. seronoknya dapat berjumpa ngan mat gebu.. makanan semua best-best.. yg tak tahan tu siap tido lagi korang ye.. haha

    BalasPadam
  2. bestnya..dah knal mat gebu..:)

    BalasPadam
  3. Hahahhahahshshhahahhahsha!!!!! Aku ke yg tido dulu? Kau ah dah lelap dulu, tu yang aku join! Ehhhh

    BalasPadam
  4. Wah seronok ada peluang jumpa sesama blogger2

    BalasPadam
  5. Siap berdengkur hahahaha lupa nak rakam hahahaha..
    Laksa Johor Mat Gebu memang menghantui tido malam bila dah makan hehehehe

    BalasPadam
  6. Alaa... merendah diri pulak... Teman nie main belasah je buat blog... 😂🤣😂🤣😂

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.