PASTI HAJAT KAMU AKAN KU TUNAIKAN


PASTI HAJAT KAMU AKAN KU TUNAIKAN


Selepas entri Kerana lagu haram.. , aku jadi suka pula pada versi lagu HAJAT ini. Yolah, aku ni boleh dikatakan peminat Hael Husaini lah jugak. Nak-nak versi balada pula. Mak oi , feel habis siot. Bukan itu sahaja , aku pula tengah marathon drama Kan Ku Kejar Cinta Kamu. Lagi la bertambah suka. Lagu Hajat ni dijadikan sebagai OST untuk drama tersebut.

Antara bahagian lirik yang aku suka sekali ialah :

Jika kau mahu sesuatu
Katakan padaku
Jika kau mahu diriku
Ku sedia untuk mu
Dan jika kau mahukan jiwaku
Hambakan cintamu
Pasti hajat
Kamu
Kamu
Kamu
Akan ku tunaikan
Jangan curiga
Harus percaya
Ikhlas hati ku berkata
Persoalannya sekarang , hajat siapa lah ni ehk yang akan aku nak tunaikan? kihkihkihkih

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Hajat di hati nak komen panjang tapi..
    Kejap...nak buang 'hajat' dulu .....hahahahaa

    BalasPadam
  2. nasib da buang hajat tadi..alhamdulillah, kosong da perut dari makanan capri..hahaha..tiberrr

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaahahhaha.. woii.. lama nya simpan taik dari semalam

      Padam
  3. mest sebab drama kan ku kejar cinta kamu kan :p

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.