TEMAN TAPI MESRA

akuainkausiapa
sudikah awak menjadi partner saya sampai ke syurga? hahaha

TEMAN TAPI MESRA

I have a confession to make! Selama 10tahun ni aku tak pernah in a real relationship with someone. Giler kan! Yer, selama 10tahun ni la aku asyik sekadar teman tapi mesra dan yang paling dasyat kena friendzone ler. Hahaha.🤣

Aku perasan satu benda ni. Iya, aku memang ramai kawan lelaki tapi to have someone yang orang cakap nak jadikan special itu..Hmm..

Semua nya sampai pada level "Teman Tapi Mesra" je! Kenapa lelaki takut nak dating dengan aku? Aku bukannya ada bela saka pun! Dan bukannya pakai susuk. High maintenance? Lagi ler tak. Paling selekeh dan serabai ada la.Hahaha.

Tapi,

Satu benda yang aku belajar, Allah taknak hati aku terluka yang sangat dalam. Dia tahu aku ni spesis manusia yang kalau aku dah suka betul dengan seseorang tu, aku akan menyayangi nya lebih dari aku sayang diri aku.

Dan, Dia reserve kan satu hambaNya yang special untuk aku. Nanti kalau Dia bagi Ain, komfom kau terus jatuh cinta sampai ke syurga! Kah💖

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. That time will come. In shaa Allah ^^

    BalasPadam
  2. Jodoh Ain tengah cari Ain sekarang ni..hihihi..siap2 tau..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kihkihkihh...hahhahhahaa...eeeee,,takot pulakk rseee.tiberrrr gedikkkk..

      Padam
  3. In syaa Allah
    Ketentuan Allah akan sampai bila masanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah. Betul tu.. 🤗🤗🤗

      Padam
  4. Sis rasa wze jodoh ko tu belum update..nanti dah update, sampai le ke depan pintu rumah masuk meminang hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahahhahhaaa... Eeee malu ler kitewww.. 😆😆😆😆😆

      Padam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.