LOLIPOP GEMUK

Image may contain: one or more people

LOLIPOP GEMUK

Selepas dari penat menjelajah ke Zoo Johor , kitorang pusing-pusing mencari tempat makan. Iyelah , hari Jumaat pulak dekat JB aku perasan banyak kedai tutup . Si Aliyah pula tengah hari buta dok ngidam nak ikan bakar. Aku perasan banyak dekat sini yang jual ikan bakar selalunya pada sebelah malam. Pusing punya pusing , dia mintak singgah ke Mydin. Aku tunggu je la dalam kereta. Sekali masuk je dalam kereta , nah kak Ain. Aje gilerr...Lolipop gemuk! Hahahaa.

Gelak-gelak aku dibuatnya. Habis ler terlebih gula kita semua nanti. Aku risau dua ketul ni hyper teruk je waktu tu. Aku punya yang warna hijau , Asyira warna merah dan Aliyah warna biru. Aku dok fikir macam mana la nak habiskan. Aku ni dah la tengah diet nak turunkan berat badan. Lagi pula budak-budak ni dok rasuah aku dengan lolipop gemuk ni. Hahaha. Penghabisnya , aku bawa balik ke rumah , abang aku yang tolong settlekan . Dia bagi sikit dekat anak jiran aku si Farisya dan Fahrina. 

AKU? memang tak niat nak rasa. 

(Aku tau Asyira dan Aliyah komfom baca blog kak Ain ni , sorry bukan tak nak makan tapi kak Ain kena pantang gula pada waktu sekarang ini)

Image may contain: one or more people and drink

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Ni dalam lolipop ada lolipop ya...hehehehehe..mahu rompong gigi ni.

    BalasPadam
  2. Ajee gileee anak jiran kau ek hahahaha...esok tua tanggal gigi dik oiii...

    BalasPadam
  3. aje gilerrr besauuuu..hahahhahahaha

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.