KENAPA AKU ADA MASALAH NAK KOMEN BLOG KAU ??

masalah nak komen di blog

KENAPA AKU ADA MASALAH NAK KOMEN BLOG KAU ??

No photo description available.
No photo description available.
No photo description available.

Aku dapat feedback ni daripada salah seorang ahli JDT Blogger iaitu Nona . Haa, kau baca jela conversation antara aku dengan dia. Hahaha. Aku nak mintak maaf  kalau ada yang nak komen tapi mengalami masalah yang sama. Terima kasih diatas feedback ni. Aku suka orang terus direct tanya aku. I am a straight forward person. So tak yah nak berkias sangat dengan aku.

Kali ni aku dah kurangkan dah jumlah patah perkataan dekat disclaimer tu. Hahaha. Aku tahu sekarang , orang mostly baca blog and browse through smartphone. So , nak tak nak kita tetap kena atasi juga masalah ini kan. Thank you Non! Terus tanya kat aku! Ni yang aku lagi semangat nak menulis. Kahkahkahkah.

16 comments:

  1. Haaa....okay..dah senang nak komen..tak payah klik2 banyak kali...terus keluor... Hihi... Nice2...baru tahu tu reasonnye ehh...xpernah plak amek tahu.ahhahahaha

    ReplyDelete
  2. dulu ada masalah tu setiap kali nak komen kat blog Ain

    ReplyDelete
  3. tu la kau..kat ruang komen pun nak mengarang...dasar penulis diari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakakakah win gile ayat ko!! hahahahahaha....

      Delete
  4. Nasib baik secebis Sis Lin ko ni komen guna laptop, so belum ada lagi masaalah seperti saudaroi dot com tu hehehe kalau tidak, lama dah ku ajukan kepada tuan pegerusi seketul Sunah hahahahaha

    ReplyDelete
  5. haha nasib baik ada yg tegur.. kalau sy jarang baca blog kat smartphone.. guna laptop lgi selesa

    ReplyDelete
  6. Saya amat berterima kasih kepada Allah dan kepada Puan RIKA ANDERSON LOAN SYARIKAT kerana memberi saya pinjaman sebanyak RM250,000. Nama saya Ayu Amangku, saya dari Indonesia dan kini tinggal di George Town of Penang, Malaysia. Saya telah berutang bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman dengan sejarah kredit sifar dan saya telah menghubungi banyak kewangan rumah, tetapi semua telah menolak saya. Saya mencari pinjaman di internet dan tidak pernah berhenti membaca dan belajar tentang RIKA ANDERSON LOAN COMPANY di salah satu blog saya yang menghubungi perunding kredit Rika melalui e-mel: (rikaandersonloancompany@gmail.com) dengan keyakinan bahawa pinjaman saya diberi beberapa hari yang lalu dan kelihatan ke hadapan untuk kembali maka saya menyedari bahawa tidak semua blog syarikat pinjaman benar-benar salah kerana semua penghinaan kewangan saya telah diselesaikan, kini saya mempunyai nilai yang besar dan usaha perniagaan yang berkualiti, saya tidak boleh menyimpan ini untuk saya jadi saya harus bermula dengan berkongsi satu kesaksian tentang perubahan hidup ini. Anda boleh menghubungi Cik Rika Anderson melalui e-mel: rikaandersonloancompany@gmail.com, Rika melalui W / S: + 19147057484 atau hubungi saya untuk maklumat melalui E-mel: ayuamangku@gmail.com

    ReplyDelete
  7. My husband and I would like to use this media to testify about the good deeds of "RIKA ANDERSON LOAN COMPANY", a lender incorporated in "USA" which offers international loans in minutes to all European, African and Asian countries. my name is Sharifah Isfahann and I took the time to testify. They offer us a loan of $ 45,000 at 2% and within 24 hours. I see online testimonies about loan companies. I contact and process loans and my loans was transferred to my Ambank account here in Malaysia. My husband and I have a huge debt with debtors and banks and we are looking for loans from different lenders but all come to fraud, instead they take us to more debt and eventually leave us to break until I meet with the Mother Rika company and they offer a loan though at first I'm afraid it will end up like another company but I am wrong. Now we finally settle our debts and start a new business with the remaining money from the loan. I strongly advise everyone here on the internet who are looking for a foreign loan to contact the Rika anderson loan company at the email rikaandersonloancompany@gmail.com or W / A +19147057484. Please remember to share your testimony. You can also contact me for more information about sharifahisfahann54@gmail.com.

    RIKA ANDERSON LOAN COMPANY
    Company Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Rika Anderson Whatsapp: +19147057484
    Testifier: Sharifah Isfahann
    Country: Malaysia
    Ambank account: 0912012006337
    Testifier +60133301368
    sharifahisfahann54@gmail.com

    ReplyDelete
  8. ayo tes keberuntungan kamu di agen365*com :D
    WA : +85587781483

    ReplyDelete
  9. SELAMAT DATANG KE "WEMA FINANCE" kami berada di sini untuk menyediakan perkhidmatan kewangan profesional yang sangat baik kepada anda semua.

    Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita? Adakah anda mengalami masalah kewangan? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan kecil dan sederhana yang baik? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda merasa sukar untuk mendapatkan pinjaman modal dari bank tempatan dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan wang untuk melabur dalam bidang pengkhususan tertentu? Adakah anda mempunyai projek yang belum selesai di hujung jari anda kerana pembiayaan yang tidak mencukupi? Ini adalah peluang untuk mendapatkan pinjaman anda hari ini untuk menyelesaikan semua masalah kewangan anda.

    Kredit kami 100% dijamin untuk keselamatan maksimum adalah keutamaan kami, matlamat utama kami adalah untuk membantu anda mendapatkan perkhidmatan kewangan yang tulen yang anda patut, program kami adalah cara terpantas untuk mendapatkan pinjaman yang anda perlukan. kadar faedah murah untuk mengurangkan tekanan ke atas perbelanjaan bulanan. Dapatkan fleksibiliti untuk digunakan untuk sebarang tujuan - dari percutian, pendidikan, hingga pembelian unik.

    ADMIN
    [wemafinance0@gmail.com]

    Kami menawarkan pelbagai perkhidmatan kewangan yang termasuk: Pinjaman Peribadi, Pinjaman Penyatuan Pinjaman, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Pendidikan, Pinjaman Dijamin Pinjaman, Pinjaman Gadai Janji, Pinjaman Habis Hari, Pinjaman Pelajar, Pinjaman Komersial, Pinjaman Kredit Automatik, Pinjaman Pelaburan, Pinjaman untuk Pembangunan, Pinjaman Pembelian, Pinjaman Pembinaan, pada Kadar Faedah Rendah sebanyak 2% kami memberi pinjaman kepada Individu, Syarikat dan Agensi. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga anda dan rumah impian anda dan skim pinjaman umum kami.


    Jika anda berminat untuk mendapatkan pinjaman, sila hubungi kami dengan permintaan pinjaman anda.
    Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut:

    Puan HELEN WILSON
    Pengurus cawangan
    [helenwilson719@gmail.com]


    Puan HELENA HERNANDEZ
    Ketua Pegawai Kewangan
    [helenahernandez432@gmail.com]

    Salam,
    ADMIN WEMA FINANCE
    [wemafinance0@gmail.com]

    Kami berharap dapat mendengar daripada anda secepat mungkin.

    ReplyDelete
  10. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.com
    dan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Halo,
    nama saya ialah Siti Aminah dari Indonesia, saya cadangkan semua orang di sini harus berhati-hati, kerana terdapat banyak peminjam pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih yang sebenar dalam syarikat pinjaman palsu. Saya telah ditipu oleh 4 peminjam pinjaman yang berbeza, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

    Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat rakan yang memperkenalkan saya kepada peminjam pinjaman asal dan syarikat yang sangat handal iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya sangat terkejut apabila memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman yang saya minta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan dari Ibu Alicia Radu

    Saya mahu anda mempercayai Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda harus menganggap diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat bebas untuk menghubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu yang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

    ReplyDelete
  12. Negara: Indonesia
    WhatsApp: +62 838-3669-4853
    Alamat: Surabaya
    e-mel saya: nurbrayani750@gmail.com
    nama saya Nurbrayani, saya ingin memberi keterangan bahawa kerja yang baik ALLAH dalam hidup saya, kerana ekonomi yang buruk di beberapa negara. Adakah mereka mencari pinjaman di antara kamu? Oleh itu, anda perlu berhati-hati kerana banyak peminjam pinjaman palsu di sini di internet, tetapi mereka sangat tulen dalam peminjam pinjaman palsu. Saya telah menjadi mangsa pemberi pinjaman 2 kredit yang curang, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman daripada syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan rakan saya saya menjelaskan keadaan saya kemudian memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman pinjaman yang boleh dipercayai. Puan Alicia Radu Saya mendapat pinjaman sebanyak Rp350,000,000 dari Puan Alicia Radu dengan mudah dalam 24 jam yang saya memohon, jadi saya memutuskan untuk berkongsi kerja yang baik ALLAH melalui Ibu Alicia Radu dalam kehidupan keluarga saya.

    Jadi jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)

    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (nurbrayani750@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu

    ReplyDelete
  13. Saya membawa kabar baik kepada anda semua rakyat Malaysia saya di platform ini, ALLAH telah benar-benar setia kepada saya dan seluruh rumah saya telah selamat sejak Disember 2019, kesaksian saya dan kabar baik saya seperti ini, Nama saya Norsilawati Zakaria, saya tinggal di Selangor, saya pemasar dan juga penasihat perniagaan di syarikat yang saya bekerja, Suami saya dan saya ingin menggunakan platform ini untuk memaklumkan semua ini. Platform ini adalah untuk mereka yang memerlukan dan mencari pinjaman yang ikhlas untuk berhati-hati kerana internet dan blog penuh dengan syarikat pinjaman palsu dan penipuan yang hanya di sini untuk merobek anda dari wang susah payah anda.

    Suami saya dan saya berada dalam hutang besar dan kami memutuskan untuk mencari pinjaman dalam talian untuk membayar hutang kami dan kami menghubungi syarikat pinjaman dari Singapura yang pada Mac 2019, dan kami ditipu oleh pemilik syarikat dengan meminta kami membayar banyak yuran yang kami bayar dan akhirnya kami tidak mendapat pinjaman, kami kehilangan kira-kira RM8,400 kepada sebuah syarikat pinjaman palsu di Singapura kerana kami memohon pinjaman sebanyak RM 200,000 dan dengan semua yuran yang kami bayar, kami tidak mendapat pinjaman dan suami saya dan saya sangat kecewa dan saya dipecat dari pekerjaan saya di syarikat tempat saya bekerja kerana saya juga mengambil pinjaman dari syarikat yang saya bekerja dan kita bangkrut dan bosan dengan kehidupan.

    Kami berdoa kepada ALLAH untuk bantuan ilahi dan ALLAH mengarahkan kita kepada seorang hamba dan pada hari yang setia ini 11 Disember 2019, saya sedang melayari internet apabila saya dapat mencari keterangan seorang wanita dengan nama Kim Wani dari Kuala Lumpur, bagaimana ALLAH mengubah kehidupan kewangannya melalui syarikat pinjaman, saya menghubungi beliau dan dia meminta saya menghubungi Puan Sarah dan dia memperkenalkan saya kepada Puan Sarah Michael dan dia memberi saya keberanian dan saya memohon pinjaman daripada Puan Sarah dan dia akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di syarikat dan saya mendapat jumlah yang tepat saya memohon dan saya sangat gembira.

    Saya juga ingin menggunakan peluang ini untuk menasihat rakan-rakan rakan sekerja saya bahawa jika anda memerlukan pinjaman tulen asli dan ingin mendapatkan pinjaman cepat pada kadar faedah 2%, sila mendaftar melalui Puan Sarah Michael melalui e-mel: (sarahmichael831@gmail.com) atau melalui Whatsapp: + 1-315-284-1764. Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini, (norsilawatiz526@gmail.com). untuk maklumat lanjut

    ReplyDelete
  14. Nama saya Ny. Yanti Ari. Saya pemilik bisnis yang menjual kosmetik. Untuk beberapa saat, saya telah mencari pemberi pinjaman Pinjaman yang dapat saya pinjam untuk mengembangkan bisnis saya dan juga menciptakan lapangan kerja bagi orang lain. Pengalaman pertama saya dengan pemberi pinjaman internet begitu buruk dan saya kehilangan jumlah 28 juta karena saya mengajukan permohonan sebesar 600 juta untuk meningkatkan bisnis saya. Setelah pengalaman saya, saya berjanji pada diri sendiri bahwa saya tidak akan pernah meminjam dari internet karena saya ditipu.

    jadi, suatu hari yang setia saya membaca artikel di blog dan setelah saya selesai membaca, saya pergi untuk memeriksa bagian komentar untuk mengetahui pendapat mereka. Saya melihat komentar oleh '' Dian Pelangi "perancang busana terkenal dan dia berbagi cerita tentang bagaimana dia meminjam pinjaman besar dari perusahaan tempat Ibu Ana Michael bekerja.

    Kemudian, saya memutuskan untuk menghubungi Dian Pelangi perancang busana terkenal dan saya menceritakan kisah saya tentang bagaimana saya kehilangan 28 juta dari pemberi pinjaman buruk padanya. Saya masih ingat dengan jelas bagaimana dia mengatakan kepada saya bahwa semua pencarian saya untuk pemberi pinjaman yang andal sudah berakhir. dia mengirimi saya nomor teleponnya dan saya memanggilnya untuk memastikan karena saya tidak ingin kehilangan uang lagi. dia berbicara kepada saya dan berkata saya harus menghubungi perincian perusahaan tempat Nyonya Ana Michael bekerja dan saya akan menerima pinjaman saya tanpa penundaan dan saya harus mencoba membagikan kabar baik saya agar orang lain selamat dari pemberi pinjaman yang buruk.

    Jadi saya menghubungi Ny. Ana Michael melalui email: (ANAMICHAELGUARANTYTRUSTLOANS@GMAIL.COM)
    Ini adalah email Dian Pelangi: (DIANPELANGIINDONESIA@GMAIL.COM) yang saya hubungi.
    Setelah saya menghubungi perusahaan pinjaman, saya diminta untuk menyerahkan semua yang diminta dari saya sebagai peminjam dan setelah beberapa saat, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya menerima pinjaman saya tanpa penundaan atau segala bentuk tekanan.
    jadi, saya menambahkan informasi pribadi saya untuk siapa saja yang mencari pemberi pinjaman yang dapat dipercaya untuk menghubungi saya dan saya siap untuk membantu Anda karena saya ingin orang lain diselamatkan dari pemberi pinjaman yang buruk.

    Nama: Yanti Ari
    Nomor telepon saya: +62 821-1644-0184
    Nomor Whatsapp: +62 821-1644-0184
    Kota: Medan
    Email saya: ARIY6261@GMAIL.COM

    Saya berdoa semoga Allah memberi orang-orang yang membutuhkan pinjaman untuk melihat kisah saya ini sehingga mereka dapat diselamatkan saat saya diselamatkan. Saya selalu siap memberikan bantuan kepada siapa pun yang membutuhkannya, jadi jangan ragu untuk menghubungi saya kapan saja karena saya tidak membuat orang-orang saya jatuh ke tangan pencuri !!!

    ReplyDelete
  15. Nama saya Vania hilman dari Malaysia dan ketika ini saya tinggal di Dubai. Seorang ibu tunggal dengan 2 orang anak. Saya berdoa dan saya memikirkan tentang kesaksian di internet minggu ini dengan nama RIKA ANDERSON LOAN COMPANY. Ibu Rika menolong saya dengan $ 60,000 USD.

    SYARIKAT PINJAMAN RIKA ANDERSON
    Laman web: www.rikaandersonloancompany.com
    E-mel: support@rikaandersonloancompany.com
    E-mel: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Whatsapp: +1(929)526-0086

    Saya sangat memerlukannya, pada mulanya saya tidak pernah mempercayainya, tetapi setelah memenuhi permintaan mereka, saya mendapat pinjaman. Hari ini saya membayar hutang saya dan saya juga bangga dengan apartmen saya sendiri. Ibu dan dua rakan saya memanfaatkan tawaran ini, dan saya juga mahu seluruh negara memanfaatkan tawaran murah hati ini. Ini adalah e-mel peribadi saya vaniahilmanaki@gmail.com.

    Penguji: Vania hilman
    Negara sekarang: Dubai (UAE)
    Jumlah Pinjaman: $ 60,000
    e-mel: vaniahilmanaki@gmail.com

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.