THE CRAZINESS OF BEING ME!!!

akuainkausiapa

THE CRAZINESS OF BEING ME!!!

Hai , orang cakap tak kenal maka tak cinta. Setiap dari kita ni sebenarnya ade je perangai 'gila-gila' . Cumanya , kita kadang malu atau takut untuk keluarkan . Ataupun orang cakap being the real you. Kita selalu takut orang akan judge atau pun bash kita hanya disebabkan perangai gila-gila kita tu.

Dan , ini lah satu perangai gila-gila aku tu. Mungkin yang memang rapat dengan aku memang dah biasa sangat tengok. Aku ni jenis perangai gila-gila. Aku mula sedar perangai aku ni bila kau berada dalam kalangan geng geng yang sekepala. HAHAHA.

Dapat pulak geng kaki karoks! Oh yeah! Terus lah terkeluar semuanya. Aku memang suka karoks gais. Tolong lah faham. Perangai hyper tak boleh berhenti bila dah pegang mikrofon. Hahaha. So , yang video ini masa kitorang dalam kereta. Bosan kan , apa lagi.Karoks ler.... Kalau tengok mohon jangan kecam. THAT THE CRAZINESS OF BEING ME!!. hahahah. TAPI member aku tu lagi gila daripada aku. HAHAHAHA. kbye!

Psttt, siapa geng karoks kat sini ? Baik mengaku cepat..

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. angkat tangan slow2* saya suka karok jugak tpi hehe dengan org2 tertentu je lah haha kalau org lain malu sis

    BalasPadam
  2. aku bukan karok sgt, tp aku join aje jika ada yang membawa..hahahaha~
    nnti buat show la...aku datang

    BalasPadam
  3. entah ekkk...bukan aku kot...lalallalallal

    BalasPadam
  4. dulu la...sekarang tidak lagi...hahaha

    BalasPadam
  5. giler-giler takpe jangan gila. hahah.. gurau-gurauan di petang hari ye cik ain

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.