"AKU BACA JER BLOG KAU...AIN"

akuainkausiapa

"AKU BACA JER BLOG KAU...AIN"

Rasa terharu giler bila ada orang sekeliling aku cakap macam gini dekat aku. Kebanyakkan yang bagitahu dekat aku ni bukan blogger okay! Kalau blogger yelah aku tak tekezut sangat, sebab diorang memang akan blogwalking ke blog blog. Ini orang biasa biasa. Aku bukan nak sembang pasal statistik ataupun page views aku. Pada aku , blog aku ni bukan lah tandingannya. 

In fact , aku sendiri memang mengaku awal awal blog aku ni lebih kepada penulisan yang catchy dan santai. Senang cerita , macam personal diary lepastu korang terjumpa dan korang pun mesti nak tahu ...amende lah pompuan ni tulis. Sejujurnya , dari aku sekolah lagi aku memang dah ada diari, tulis lah pasal sekolah , pasal budak lelaki yang aku suka (wow) dan pasal friendship! 

Teringat dulu-dulu kalau gaduh dengan kawan kawan siap balas surat menyurat beb. Nak gaduh gaduh je lah kan , ni siap suruh member passing surat. Hahaha. Mostly dulu diari aku memang banyak tulis pasal friendship lah sebab tuh je point banyak bergaduh dan drama telenovela. Hahaha.

TAPI , ada satu ketika tu aku dah buang semuanya. Banyak lah cerita zaman belajar aku dah letgo. Pada aku , let the memories fade away. Aku perasan yang aku ni jenis susah nak lupa kan tentang kenangan dan disebabkan itu aku susah nak move on. Sekarang , semuanya aku tulis dekat blog. Cuma bezanya , aku lebih mampu mengawal emosi aku sebab aku dah letakkan mindset aku blog aku ni semua orang boleh akses masuk , aku perlu jaga sensitiviti itu. 

You know there a point sometimes kita rasa macam "i wanna all out everything" Lepastu cakap lah merepek meraban tapi dengan blog akuainkausiapa ni lah boleh  mengawalnya. Aku rasa bagus jugak ade blog ni. Its how you handle it, dan bergantung pada niat! Bab niat ni lah selalu aku cakap pada diri aku. Aku buat ni niat untuk apa. Kalau nak kejar glamor , alahai! Takpelah kot. Hahaha.

By the way , terima kasih kepada mereka mereka yang sudi membaca blog aku. I is terharu! Please and please kritik lah aku! Tegur lah aku! Sebab aku bukan sahaja perlukan sokongan dan kata positif tapi aku perlukan jugak kritikan netizen...gittewww! Hahaha.

Catat Ulasan

17 Ulasan

  1. seronok sangat bila yang baca tu bukan blogger kan..
    semoga perkongsian kita dekat blog bermanfaat pada yang membaca..

    BalasPadam
  2. eh betul lah....point kau pasal merapu meraban tu, kita belajar untuk limitkan bila menulis dalam blog sebab kita tak nak orang baca blog kita terkezuttt dengan segala charutanss kannnnn

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahahhahahaa.....terkezuttt dengan segala charutansss..hahhahahaa...

      Padam
  3. blog kita ni sebenarnya ramai silent reader, sebab tu walau tak di ping pun tetap ada view

    BalasPadam
  4. ammi dulu pun ada diary masa zaman sekolah. pastu bila dah tua sikit baca balik omg malunya. sudahnya kubakar semua. Malu weiiii kalau anak2 terbaca hahaha

    BalasPadam
  5. betul2 lebih ramai silent reader

    BalasPadam
  6. akak pon baca je blog ko ni ain.

    BalasPadam
  7. Sis ko pun baca je blog ko dan komen, walaupun ko takde datang komen pun...

    BalasPadam
  8. Akak sampai sekarang berahsia dengan orang sekeliling pasal blog. Dulu pernah member terjumpa, akak sampai tukar url. haha

    BalasPadam
  9. Hari2 nk tengok pv. Hahaha even tak tahu sape baca tp banggala ada jugak orang nak baca.

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.