BARU TERASA 'SAKITNYA' BILA INTERNET SENDU...

Image may contain: Nur Farahain, sitting, tree and outdoor

BARU TERASA 'SAKITNYA' BILA INTERNET SENDU...

Assalamualaikum dan hai kepada semua. Ya ampun , hampir 5hari juga hidup ku terasa sendu yang amat dasyat. Nak tahu apa dia? Bila internet sendu. Boleh dikatakan aku ni bersyukur lah sebab jarang nak merasa internet kena sekat. Yelah dekat rumah ada Unifi , lepastu aku jarang pakai mobile data , aku terus pakai broadband yang internet dia lagi laju lah kalau nak dibandingkan dengan mobile data.

Sepanjang 5 hari tu juga lah aku jadi sangat pelokek dan berkira gila dalam menggunakan internet. Hahaha. Sepanjang tu juga lah aku merasa tengok dinding lama-lama , berangan itu ini , berfikir tanpa menggunakan kemudahan google dan waktu tu jugak lah aku baru merasa satu perasaan tu. Perasaan bersyukur! Sebelum ni aku tak pernah rasa sakitnya tiada internet. Haaa , kali ini aku merasa.

Sendu betul rasa hidup woi. Bayangkan aku ni kaki youtube. Hahaha. Jenis memang suka tengok video. Haaaaaa Tergendala semuanya! Uish.kadang-kadang kita perlu jugak kan merasa tiada internet connection.

Okay , ini dah dapat balik semula nikmat tuh.....SILA LAH HARGAI NYA YER FARAHAIN! Hahaha. By the way , sepanjang 5 hari ni lah aku baru faham bila kawan aku cakap "Kau bagi video ape yer , aku tak boleh bukak..internet tak kuat" .

Jadinya, insyallah selepas ini aku akan update blog ini slow-slow okay. Banyak juga story yang ada tapi tidak di tulis disini.

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. apa penyebab internet sendu tu, Nurfarahain?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahhhahaa..hmmmm biarlah rahsia. hahahhahahha

      Padam
  2. singgah selasa
    minggu ini sangat bz

    BalasPadam
  3. yesza seyes terasa sangat kan kalau ada apa2 masalah yg melibatkan internet. haha

    BalasPadam
  4. Hari tu nak tunggu internet resumed back sehari pun mati kutu juga. Padahal baru sehari 😅

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.