ENTAH APA YANG MERASUKIKU

Image may contain: one or more people, people standing, ocean, sky, outdoor and water

ENTAH APA YANG MERASUKIKU


Haa... cukup 5 hari lagi genap sebulan aku tinggalkan blog akuainkausiapa ni๐Ÿ˜‚ Entah apa yang merasukiku. Aku sendiri tak ada jawapan kepada persoalan tersebut.

Okay, baru beberapa hari ni laptop aku memang dah bermasalah dari segi keyboard yer. Ini pun aku taip dekat tepon pastu copy paste masuk dalam blog. Nasib lah laptop aku tu touchscreen,  jadinya kalau nak menaip kena tekan screen keyboard. Pelik giler woi๐Ÿ˜‚

Hmmmmmmmm... banyak nya cerita tidak ditulis disini. Kenapa Farahain? kenapa Farahain? Sibuk sangat buat video nyanyi nyanyi letew๐Ÿ˜œ Yesss, kalau yang tengok instagram aku tu harap telinga tak pekak lagi lah ehk. Hahahaha.

Insyallah, slow slow aku update okay blog ni. Mintak maaf kepada semua kawan kawan blogger aku dah lama tak blogwalking. Terutamanya kepada kawan kawan Jdt Blogger. Berdosa nya rasa ya Tuhan! Hahaha. Ampunin nabila yaaa bondaa arini! ๐Ÿ˜‚

Okay, semoga rasukan ini ditepis . Shhhhhhuhhh.. keluarkan kau dari badan Ain! Hahahhah. Chow.. I nak update selow selow okay.

Catat Ulasan

8 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.