WHATSAPP DENGAN KAKAK TINI

Image may contain: whatsapp aku ain kau siapa

WHATSAPP DENGAN KAKAK TINI

Untuk yang tidak tahu , Kak Tini ni ialah pembantu dan penjaga kepada 'dedek' (panggilan Kak Tini kepada Risya. Risya  tu The NF Generation ler. Sebelum sebelum ini , Kak Tini pakai tepon biasa je. Kebetulan hari tu dia mintak aku tolong masukkan topup. Sayangnya , dia pakai no indon dan entah macam mana tak boleh berfungsi. Pening jugak aku mencuba dan siap google lagi. Hahaha. Tak menjadik!

Patut ler aku telefon no yang dulu tak masuk. Rupanya kak Tini pakai nombor indonesia. Haa, jenuh jugak aku nak kena masuk kan +6 tu untuk detect whatsapp. Haa, sekarang dah boleh wasap wasap je dengan kakak. Hahaha.

Ternyata wasap ni memang memudahkan kita untuk berkomunikasi kan. Yang kelakarnya , kak Tini mintak video tiktok Dedek! Hahahaha..

Aku pernah tulis tentang kakak Tini , baca sini... yeay akhirnya kakak udah pulang

Catat Ulasan

4 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.