TUKANG SORAK PERTANDINGAN BOWLING

Image may contain: 4 people, including Nur Farahain, people smiling, people sitting

TUKANG SORAK PERTANDINGAN BOWLING

Sedang aku berwhatsapp dengan cik Asiah , Setiausaha kejiranan wanita krt tempat aku bertanya kan tentang program maulidur rasul nanti. Makcik-makcik disini minta aku uruskan bahagian pertandingan untuk budak-budak , lepastu dia whatsapp "Ain malam ni free? jom pergi bowling....kol 8:30 akak amek". Wow, aku pun okay je kebetulan memang tengah free. Lagipun dah lama tak ke sana. Aku ni pulak bukannya jenis peminat untuk bermain bowling.

Jadinya , pada malam tersebut jadi lah aku sebagai tukang sorak. HAHAHA. Eh , pasukan sorak pun penting tau! By the way , dahulunya aku lah yang merupakan setiausaha kejiranan wanita ini tetapi aku melepaskan jawatan tersebut atas faktor peribadi. Biarlah aku pendam sebabnya pada ketika itu. HAHAHAHA. Bukan itu sahaja , aku rasa kalau pertubuhan ini biarlah aku cuma menguruskan perihal anak muda , sebabnya aku jadi lagi selesa dan AKU NI BUKANNYA GILA KUASA. Hahhaa. Tapi , bila jawatan ini di ambil alih oleh Cik Asiah ni nampak lah lagi berkembang sebabnya aku ni memang tak sesuai jadi setiausaha. HAHAHHAHA.. Kelautttt habis.

Berbalik kepada tajuk , sampai je kami di Plaza Angsana Johor Bahru , kaki ini pun teruslah ke tempat bowling yang terletak di level paling atas. WOW! MERIAHH.. Mana tak meriahnya , ini pertandingan bowling KRT seluruh zon Johor Bahru. 
Image may contain: 2 people, including Nur Farahain, people smiling, selfie, child and closeup
Abang baby , Zikry ..pun nama panjang..kitorang panggil Achik je..

Image may contain: 2 people, including Nur Farahain, people smiling, closeup
Dengan Baby! nama panjang sangat Wan Rose ape tah..hahhaa.

Image may contain: indoor
Ni markah second game...boleh tahan..

Image may contain: 7 people, people smiling, people standing and indoor
Yahooo...kita bawak hadiah jugekk..
Maka bermula lah aku sebagai tukang sorak. Lagi seronok pulak ada dua budak ketul anak jiran menyokong ibu nya yang masuk bertanding. Bila strike je , kitorang kemain kuat berbunyi! Bila ke longkang , kitorang bagi semangat yang lebih jitu. Hahaha. Yelah yang main pun ramai yang makcik pakcik. Kena kasi semangat lebih! Hahaha.

Ternyata pasukan sorak ini bukan kaleng kaleng okay. KRT aku menang tempat kedua. Yahoooo! Salah seorang dari team menang Top 5 pemain lelaki paling banyak markahnya. Masa nak otw pulang ke rumah , kami pula terus merancang untuk mengadakan pertandingan bowling sesama jiran wanita je."Alaaaa...main suka suka je.." Hahahahhaa..

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. mesti meriah kalau Ain jadi tukang soraknya

    BalasPadam
  2. Wahhh3...suara ada dah ke tuuu... bestlah bowling...tapi kalau ke longkang manjang..mmg x best..stress.ahahhahaa

    BalasPadam
  3. Dah boleh bayangkan meriahnya bila ada pasukan sorak 😂. For sure semangat gila gila bowling hehe

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.