TEMPAT OOTD BEST DI SHAH ALAM

laman seni 7 shah alam

TEMPAT OOTD BEST DI SHAH ALAM

Assalamualaikum, hai. Masih ingatkah coretan blog aku yang bertajuk ini.. Hiking di Bukit Gasing ? , Selepas aku hiking tu , aku memang stay di Shah Alam rumah adik Kak Sunah. Kak Sunah seboleh mungkin mempromosikan tempat ootd ni dekat aku. Sebabnya kitorang ni nama pun geng blogger , memang suka bergambar.

Bukan itu sahaja , kitorang jenis selagi boleh bergambar selagi itu lah posing. Katanya simpan stok gambar! Hahahhaa. Kalau tak ada idea nak post di Instagram ataupun di blog , haa jadikan lah stok tu sebagai tajuk atau topik pada hari tersebut. Macam yang aku buat sekarang ini lah. Gambar ni di sekitar hujung bulan semptember , tapi aku baru nak update ini. HAHAHAHAA! Janji hupdate! Bak kata Sis Lin , gambo kau amek banyak banyak tu nak buat ape kalau tak update blog? Sorry letak nama sis.kihkihkihkih.

Bayangkan pada ketika ini , kitorang baru lepas hiking dengan busuk masam lenjan je. Tu belum lagi nak bagitahu yang kitorang pergi buat task Real Me dengan pakaian yang sama. WE DONT CARE! hahaha. Sebenarnya , malu juga lah sebab aku ni jenis tak selesa sedikit kalau tengah peluh peluh jumpa orang. TAPI , REDAH JE!
laman seni 7 shah alam
angin bertiup kuat sangat, sampai nak terbang rasa!hahhaa

laman seni 7 shah alam
aku nak terberak ni ,,,cepat sket..hahahhaa

laman seni 7 shah alam
Jom busking!tiberr
Oh ya , jadinya dimanakah tempat ootd ni? Aku rasa ramai je yang dah tahu tempat ini. Korang google je Laman Seni 7 . Nanti confirm jumpa!. Terima kasih lah kepada Kak Sunah kerana sudi melayan aku. Hahahha.

laman seni 7 shah alam
oh . berseni betul ehk...sampai tak tahu ape benda ni.hahahaa

laman seni 7 shah alam
aku tengah posing , yang belakang tu pun tengah amekkan gambo kawan dia

laman seni 7 shah alam
kau tengah buat ape tu farahain?

Laman Seni 7
Shah Alam Selangor

**Harap ler dapat suami yang suka nak melayan perangai aku ni kan...yang suka tangkap gambar aku...Berangan kejap..kihkihkih..

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. ahhahahahah amek gambar cincai2 jadi jugak ek satu entri...syabas farahain!

    BalasPadam
  2. Hahahaa bagu ko ingat ayat Sis ko tu..ye laaa dah amik gambar bebanyak, kalau tak update buat apa? Lagi satu, dah amik gambar bebanyak, pastu pakai gambar orang lain, gambar yang di amik tu buat tukun ke? Hahahahaha...haaa gitu...
    So amik je gambo sesuka hati, then save, nanti takde idea nak update, haaa tepek jer...ada je orang view blog ko..hehehehe

    BalasPadam
  3. Lama kat Shah Alam ni tapi sekalipun tak pernah jejak Laman Seni tu.

    BalasPadam
  4. ekon banyak2 pun boleh jadi mural ek.. hahaha

    BalasPadam
  5. teringat kat penang masa pi 2 tahun lepas, best kan tempat ootd camni ^_^

    BalasPadam
  6. Amin..Amin..part dapat husband tuh..yang suka melayan seketul farahain bergambarr... Hahaa..

    BalasPadam
  7. Lawo jugak tempat nie bila berootd 😘😘

    BalasPadam
  8. Kalau di Kelate ni biasanya pelajar2 UiTM yg selalu lukis mural di dinding2 belakang bangunan. Byk terdapat di Machang dan Tanah Merah...

    BalasPadam
  9. Semoga Ain dapat suami yang pandai amikkan gambar. Amin

    BalasPadam
  10. sesuai :) cantik latarbelakang.
    lama naw dah aida tak jejak shah alam :)
    rinduuuuu...
    selalu nyer ke klang, takat tu jer.
    one day, akan kembali jjcm di shah alam.
    paling rindu - pkns dan tasik depan nyer tu :)

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.