DAN KERANA AKU SAYANG KAMU BERDUA

blog akuainkausiapa

DAN KERANA AKU SAYANG KAMU BERDUA


****Penulisan ini ditulis sepenuhnya oleh anak jiran aku yang bernama Nur Aliyah. Dia request untuk letak kan disini. (Kak Ain dia ni hanya copy paste je letak dekat sini untuk tatapan semua pembaca)

Okey first of all aku bagitau nama dorang ni ape yerr..nnti tertanye tanya pulak kan..yang sorg ni nama diberi asyira yang lagi sorang tu nama diberi ain..so aku nk cerita kenape aku sayang dengan dorg berdua ni lah..

First diorang nie lah family aku tempat aku luah segala..yang besar aku anggap sebagai mak aku yang boleh faham aku yang kecik aku anggap dia sebagai adik aku..

They are my happiness..orang selalu cakap "pentingkan lah kawan kau tu esok kalau kau susah ade ke dorg tu?" jawapan bagi aku sendiri ade.
blog akuainkausiapa

Sebab time perut aku buat hal..si ain lah yang tolong settle masalah bawak gi makan..then aku klau keje totally mmg penat tahap gaban ahh pastu dtg si asyira ni dia suka buat lawak dia bgi aku terhibur..sbb tu lah aku syg..we are family..

Kalau ade masalah pon aku akan cerita dkat dorang..but skrg aku berjauhan dgn dorg berdua but xdelah aku lupekan dorg berdua ni..aku klau boleh tak nk berjauhan..sbb aku xleh berjauhan dgn dorg..jujur aku ckp..

knape aku asyik spend time dgn dorg je bukan nye aku takde kwan lain..tapi aku klau boleh siang dh kluar dgn dorg mlm pon sama..aku xkisah pasal duit nie..pada aku susah nk cari duit tu tak sesusah aku nk cari family mcm ni..

The end aku nk pesan sayangilah bestfriend korang sbb percayalah dia akan sentiasa ade behind your side😉
blog akuainkausiapa

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Wahh..mcm kenal je muke dlm gmbr tuu haha..🤣🤣🤣

    BalasPadam
  2. alhamdulillah ukhwah kerana Allah Taala

    BalasPadam
  3. wehh, bagus ko buat blog Dunia Orang Muda, or tukar nama blog ni pun boleh...Dunia Budak BBU..hahahahha...nanti authors dia korang bertiga la..haa...add admin kat diorang ni, then boleh tengok sape author untuk setiap post...menarik tak cadangan aku ni

    BalasPadam
  4. Kan. Ngan bestfriend ni la best lagi2 boleh share suka duka

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.