GAZOLINE , KAFE ESPORTS DI JOHOR

gazoline kafe esports johor

GAZOLINE , KAFE ESPORTS DI JOHOR

Esports kini telah menjadi salah satu tumpuan utama terutama sekali golongan muda. Aku ni pula memang adik beradik semua lelaki sudah pasti kesukaan lelaki aku akan secara tidak langsung akan tahu , walaupun sekadar tahu tahu gitu aje. Dah nama pun hari hari dengar game Mobile Legends , PUBG , FIFA dan sebagainya. Bukan itu sahaja , selalu nya juga aku akan menemani abang aku untuk ke event serta tournament esports. Jadinya , konsep kedai Gazoline ini memang aku dah boleh imagine macam mana crowd yang akan datang.

Bertemakan warna biru , jika kita melangkahkan kaki masuk ke kafe ini sahaja sudah dapat merasai feeling feeling berada di event dan tournament esports. Bukan itu sahaja , kita boleh rasa juga perasaan seorang gamers! Kenapa? Di kafe ni setiap tempat duduk memang tersedia lengkap tempat untuk charge telefon serta USB. Seperti yang kita sedia tahu , gamers nowadays memang main game dengan menggunakan telefon jadinya mereka memerlukan sokongan seperti tempat mengecaj ini. Bukan satu dua okay , tapi di setiap tempat duduk memang ada disediakan.

gazoline kafe esports johor

gazoline kafe esports johor

gazoline kafe esports johor

gazoline kafe esports johor

gazoline kafe esports johor

Seterusnya , terdapat juga ruang untuk bermain Play Station (PS). Sewaktu aku ke sana , kelihatan gamers bermain game FIFA. Disitu disediakan 4 set jadinya takpayah lah nak berebut rebut yer. Hehehe. Dah namanya pun kafe kan ,sudah semestinya ramai yang nak tahu tentang makanan dan minuman yang disediakan.

Gazoline ini menghidangkan pelbagai makanan dan minuman ringan seperti set burger serta ala carte seperti nugget , nacho dan ayam . Antara minuman yang disediakan ialah seperti ice blended , pelbagai variasi kopi serta energy fizzes. Sesuai la dengan gamers yang jenis santai dan simple. Mereka sukakan konsep yang cepat dan senang untuk mereka dapatkan. Yelah , kang kalau lambat makanan tu nak siap , habis kalah nanti waktu main game. Hsahaha

gazoline kafe esports johor
GAZOLINE 
ESG e-sport group
23&25 , Jalan Kota 2/3 ,
Taman Cahaya, Kota Puteri,
Masai , Johor

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. terbaek.. meriah makanan.. huhu

    BalasPadam
  2. subhanallah, menu makanan nya tu. wow sangat ^_^

    BalasPadam
  3. Mesti singgah ni next time. Harga dia ok tak?

    BalasPadam
  4. Kalau Amat sukalah ni...main game sesaja..Mak dia makan..

    BalasPadam
  5. terliur tgk makanan dia wak

    BalasPadam
  6. Penuh satu meja makananya...mampu tengok dan terliur jela time-time perintah berkurung ni

    BalasPadam
  7. Sedapnya..bila la dpt jln2 cri mkn mcm dlu

    BalasPadam
  8. Menarik ni , nanti bolehlah singgah

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.