Bersihkan Habuk Blog

BERSIHKAN HABUK BLOG

Lamanya dah tak bukak blog akuainkausiapa ni.. Jadi tak salahkan hari ni kita bersihkan habuk-habuk dan sawang-sawang yang dah ada dalam blog ni. Sorry diari ku , lamanya saya tak carik awak. Ni kalau rumah yang dah tinggal lama silap hari bulan macam-macam hantu ade. Eh , binatang pun silap hari bulan boleh beranak pinak. Hahaha.

Rasanya kembali nya aku hanya satu sebab. Sepi dan sunyi! Eh dua sebab lah kan. Hahaha. Aku tak tahu tentang orang lain , tapi penulis akuainkausiapa ni kalau dia banyak menulis maksudnya dia dalam jiwa itu. Kalau dia banyak bercakap jiwa nya tengah bahagia. Aku rasa setiap dari kita punya jiwa dan sisi yang berbeza yang kadangnya orang sekeliling langsung tak sedar..itu lah kelebihan dia.

Aku tak suka rasa ini. Sepi dan sunyi! Sebab kalau aku dalam mood ini, mesti aku langsung tak rasa gembira. Mungkin orang tidak sedar tapi kepada "kau siapa" yang sedar pasti akan perasan "aku ain" ni macam  pelik. Hahaha. (Maaf bahasa aku boleh tahan rojak giler sebabnya baru lepas berak..perut tadi bergaduh) Tu yang ayat yang keluar terus rojak. Hahaha.

Lama nya tak update blog ni kan.. Nantilah aku bahagi satu persatu cerita.. Kita tengok gambar dulu baru boleh teringat semula disebalik cerita. 

Cuma nak bagi tahu, aku update guna handphone sebab laptop aku dh rosak. Sedih kan. Tapi , mana yang ada kita guna lah seeloknya. Okay nak bersihkan sawang-sawang yer. HAHAHAHA

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Alhamdulillah.Betul,mana kemudahan yang ada dan boleh,gunakan dulu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yuro betul tu... guna jelah tepon yang hado ni...

      Padam
  2. dah habis lom habuk tu, nak tolong bersihkan jugak

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahhahhahaahhahahahaaa... tebal sgt habuk nya..belum habis lagi.

      Padam
  3. woiiii pasal berak pun nak cerita keeeee hahahahahahahahhahahahahah

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.