KISAH ANAK JIRAN..UNTUK CIPTA CERITA KITA..

KISAH ANAK JIRAN..UNTUK CIPTA CERITA KITA..

Aku belek-belek blog aku semalam sebelum tido..Wow diam tak diam, dah nak masuk dua tahun aku tulis tentang kisah anak jiran ni. Where do all start ?

Ianya bermula dengan jiran sebelah The NF Generation. Masa mula-mula ade keluar bersama , lepas tu keluarga diorang banyak kongsi makanan dengan aku..Yelah.. Kak Ain diorang ni kan anak yatim. Duduk pulak seketul perempuan je dalam rumah dan serumah dengan semua lelaki.. Jadinya bila dapat makanan rasa bahagianya. Dari situ , aku pulak merajinkan diri untuk sertai aktiviti-aktiviti dari program kejiranan disini..

Jadinya disitulah semakin rapat. Mula-mula biasalah tak tahu nak sembang ape , lama-lama dah makin ramai pulak join. Bila semalam baca semula kisah diorang, ya Allah..mungkin nanti bila diorang dah habis sekolah...bila belek semula disini...mesti rasa rindu zaman childhood..

Aku selalu pesan dekat diorang untuk betul-betul enjoy zaman childhood..Jangan terus nak cepat jadi dewasa.. Enjoy selagi boleh..Tapi..jangan buat benda merepek.. Once aku perasan ade je gejala-gejala bukan-bukan.. Kem salam kak Ain nak tegur kau dik!.*Haaa.. Jaga-jaga!!!

Mula-mula dulu aku banyak bagi muka sikit dekat diorang. Tapi aku sedar sekarang , tak boleh sangat. Kena jugak ade ketegasan. Kak Ain garang okay!. Hahaha. 

So , insyallah.. rasanya banyak je story nak cerita dekat sini... Kita up satu-satu mana yang ingat yer..Lagi satu...geng-geng anak jiran dah semakin bertambah okay uolls...

Bak kata salah seorang anak jiran "Kak Ain dah boleh dah beli Starex...angkut kitorang nanti..tak muat dah ni keta kak Ain". Hahahhaa.. Untuk anak jiran yang membaca di blog kak ain ni...Terima kasih...kerana menjadi penceria hari-hari kak Ain.. Doakan Kak Ain dapat suami yang boleh menerima keadaan kak Ain ni.. yang jenis boleh geng dengan anak-anak jiran.. Nanti kalau kak Ain kawen.. Korang standby beratur kutip duit tol okay! Kah..

Baca semua cerita disini : Kisah Anak Jiran

Catat Ulasan

3 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.