PANTAI RAJA SEHARI DI RENGIT

PANTAI RAJA SEHARI DI RENGIT 

Masa teman ayah balik kampung tuari aku memang request lah nak jenjalan sekali . Lepastu ayah kata ade pantai baru di declare nama nya . Wah gitu . Nama nya Pantai Raja Sehari . 

Pantai ini diberi nama sedemikian kerana ramai pengantin akan outdoor photoshoot disini . Tak jauh pun dari kampung , ayah pun bawak kitorang ke sini . Wow , nak masuk ke pantai tu agak ke dalam sikit yer . Bukan itu sahaja , banyak monyet jugak disitu sebagai " penyambut tetamu" kata orang . Hahaha .
Kebetulan tu pulak kitorang pergi waktu tengah panas berdenting . Aku salute betul orang yang meniaga kat situ . Weh panas bahang dia dasyat tau . Dekat sini ade jugak aku nampak yang berkelah , serta ade jugak yang pacak khemah dan bentangkan khemah . 

Makanan yang dijual kat sini okay lah macam -macam jugak ! Aku try juga coconut shake tapi tu lah  agak kureng sebab dia letak santan . First time aku rasa coconut shake letak santan . Nasib ade beli air lain jugak . Kah ! 
Tempat memang sesuai lah untuk outdoor photoshoot wedding . Cuma tu lah , aku je yang tak kawen lagi , jadi nya amek berkat lah orang kata. Tu mungkin penyebab boleh sampai ke sini . Hahaha . 

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Rindunya nak jalan-jalan kat pantai.

    BalasPadam
  2. sayang airnya keruh. Pantai barat ni memang air keruh agaknya sebab lautnya kecil banding dengan LCS

    BalasPadam
  3. Balik kampung boleh pergi ni.

    BalasPadam
  4. Harap pengunjung yang datang jaga kebersihan supaya kecantikan tu terjaga

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.