DIAM , TENGOK MOVIE SAMPAI PUKUL 4 PAGI

Assalamualaikum. Eh berapa lama tinggal blog ni ? Hahhahaa ...Boleh dikatakan aku banyak senyap.. Diam .. Membisu..dari sosial media .. Entah lah .. Gini rupanya rasa orang yang suka bercakap bila senyap . Hahahaha ... 

Kembali lagi update di blog ini. Cian dia ehk.. Kalau dia boleh bercakap mahu dia cakap kat aku " Awak saya merajuk dengan awak... awak ni suka suka je nak tinggal saya...suka suka je nak datang get back dekat saya.." Hahahaha.. 

By the way , i baru install apps Viu.. Kah kah .. Best jugak weh.. Jadinya kalau aku senyap tu sebab banyak marathon movie or drama la. Hahaha. Apakah cerita pertama yang i tengok di apps Viu tu ? 

Cerita Matt & Mou ..Movie dari Indonesia.. Aaaaa best juga. Aku ni dahla suka love story. Jadinya .. Why not.. Kita marathon a lot and lot of love story . Chingg!! Tiber.. 

By the way , i drop you my youtube .. Click and view my videos. Okay! Till the next udpate ~~~

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Pkpb ni boleh dikatakan satu hari at least dua movie. Tak produktif langsung. Huhu

    BalasPadam
  2. ko tengok LLC ke cite Indonesia tu? mana satu ni haaaaaa 😛

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.