My Biggest Dream In My Life


My Biggest Dream In My Life

Yoooo , untuk kisah 52 Hari ini tentang "my biggest dream in my life" ... Rasanya pernah je tulis.. I would say impian saya yang nak ada bisnes yang mantop serta boleh travel ke sana ke sini . Maksudnya , life i memang being a traveler and a businesswoman .

That my truly dream . Insyallah . Kenapa aku berimpian sebegitu ? Sebab aku ni cepat bosan . Aku tak suka buat benda yang sama je . Aku tak suka rasa statik je , aku suka perasaan sebagai explorer . Aaaa , sama macam Dora The Explorer . .. Gituw .

Aku pernah tulis tentang tempat yang ingin aku pergi . Boleh baca disini 


Selain dari itu , aku pernah juga tulis tentang 10 years from now ....apa yang aku impikan .. Apa yang aku senaraikan tu dah cukup details dah apa yang aku nak sangat capai . So , tak perlu la nak dihuraikan lagi dengan lebih panjang . Apa yang penting , work for it .

Tu je la. tak rasa nak menulis dengan panjang. 

Catat Ulasan

0 Ulasan