MY FAVOURITE BOOK

MY FAVOURITE BOOK 

Kelakar pulak rasanya topik 52 hari ini ..tentang buku kegemaran.. Honestly speaking , aku memang dah jarang giler membeli buku. Aku bukan jenis ulat buku. Hahaha . Ade jugak yang bagi hadiah buku pun aku tak pernah habis baca . Idk ! 
 sejenis manusia suka membaca di social media sahaja!

I would say my favourite book ialah TWITTER. Dekat sini jelah , tempat dan ruang i membaca. Sebab nya aku jenis suka membaca social sharing yang macam gitu. Kedua nya , ofcourse la Blog! Dua ni je port yang aku akan habiskan masa membaca. 

So , sorry la mungkin aku bukan typical blogger macam korang yang suka masuk kedai buku , beli buku , read all the books .. Homaigodddssss ...i tak macam gitu .. Hahaha
Jadi disebabkan bahan bacaan aku ialah Twitter dan Blog , aku akan hadkan apa yang boleh dibaca dan perlu sahaja . Korang sebenarnya boleh kawal apa yang perlu tengok ..because its your social media .. You yang kena control OKAY! 

Jadi kepada si ulat buku , maafkan diri ini kerana akuain bukan si ulat buku. Hahahaha. 

Catat Ulasan

0 Ulasan