Happy Mother Day !


Pagi ni buka whatsapp menimbun bercerita tentang Hari Ibu . Buka pula Instagram ramai yang post gambar bersama dengan ibu , mak mertua mereka . Tak ! Aku bukan jelos . Cuma aku senyum tengok kebahagiaan orang . Dalam hati cakap , "untung ehk ade mak lagi" .  Aku ni.. hmm .. Banyak kena pendam sendiri dan simpan sendiri . 

Tapi , kalau kita nak bahagia , tak salah kita membahagiakan orang lain . Jadi , tadi sempat ain wish pada kawan - kawan , kakak kakak , makcik makcik jiran  Happy Mother Day ! Kadang - kadang dengan wish simple macam gini pun boleh gembirakan orang kan . 

Untuk yang membaca ni , kalau anda seorang ibu . Selamat Hari Ibu .. Ibu engkaulah ratu hati ku ! 

Ain pernah tulis kisah arwah ibu . Tajuknya Dua Puluh Tujuh April , sudi kan membaca . 

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. saya belum jadi ibu lagi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kihkihkihhh.. dh laa ibu kepada anak2 kucinggg kahhhh🤣🤣🤣🤣

      Padam
  2. Balasan
    1. salam ramadhan dan selamat hari raya🌹

      Padam
  3. Semoga semua ibu dan bakal ibu sentiasa dalam kasih sayang Allah SWT.

    BalasPadam
  4. selamat hari ibu ain tuuuh., ;p

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.