17 September 2021 : Ain Makan Ape ?

Assalamualaikum.. Pagi ni nak mencari breakfast. Sebab terasa nak macam orang lain juga mencari breakfast di luar . Kemain yer pergi sampai 3 tempat . Sebab gerak keluar pun dah lambat kan . 

Total semua RM 10.40 . (roti john telur  RM 1.20 beli dua jadi RM 2.40 ). Nasi lemak (RM 2 beli dua jadi RM 4 ) Kuih karipap sebiji 0.50 yer . Tinggal inti keledek dan kentang je . Ain cakap buat 2 ringgit 2 ringgit jadi RM 4 . Ni untuk makan berdua je . Jadi lah . 

Dah kenyang kemain ain masak agak lewat juga pening nak masak ape , masak jela nasi putih dengan ayam kicap je 🤣 . Untuk dinner pula petang tu masa menyapu sampah di depan rumah jiran bagi nasi dagang . Jadi dinner ain makan la nasi dagang . 

Settel ! 🤲 Bersyukur ! 

Post a Comment

0 Comments