Misi Mencari 1111

Assalamualaikum dan hello semua kepada anda anda yang sudi singgah ke blog akuainkausiapa ni . As for now , ain lebih banyak join giveaway , contest , segmen je . Sebabnya , idea nak menulis tu ada , cuma kan cuma kan bila dah start nak menaip , pappp !!! Idea terus hilang . So , tak nak menambahkan koleksi entri yang merepek , ain pon fikir join je la mana mana giveaway , contest , segmen yang menarik .

 So , hari ni dh 21 jan cepat kan masa berlalu . Sedar sedar je dh nak bulan Feb . Okay , ayat penekanan disini dh nak masuk 23 dah umur ain. Homaigod! Haha . Terfikir juga nak buat giveaway sempena birthday bulan feb nanti memandangkan rezeki jadi sponsor bertambah tambah sekarang . Dulu , mencari cari blogger yang nak buat giveaway ke segmen ke contest ke tapi Alhamdulilah , sekarang orang yang invite atau offer kita untuk jadi sponsor. Ain anggap itu rezeki sebab bukan semua orang boleh percaya kepada kita untuk sponsor kan.

Dan disebabkan jadi sponsor ni lah , followers alhamdulilah makin meningkat. Dan sekarang , misi mencari follower yang bertuah yang bernombor 1111 . Okay , ganjarannya , masih terfikir sama ada review blog ke atau misteri gift ke. Hehehe .

Itu je lah nak tulis . Jumpa lagi di lain entri. Oh ya , kalau nak borak borak ke ain memang suka main twitter . So , jom follow twitter kita : farahain8291 .

See you guys later . Bye ! Assalamualaikum :)

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. chillex ain baru 23 akak ni nak masuk 32 dah... ngeee ^_^

    BalasPadam
  2. muda belia lagi Ain ni...enjoy ur life k...sape la yg bertuah tu yer...1111

    BalasPadam
  3. fae hujung tahun ne baru turn 23 heheh

    BalasPadam
  4. Semoga berjaya dengan misi 1111 :)

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.