63/366 : DIARY OF THE DAY - 3 MAC 2016

 


Assalamualaikum dan hai kepada semua . Hari ini sudah 3 mac . Berapa azam tahun 2016 korang yang sudah tercapai ? Alhamdulilah , azam tahun 2016 ini untuk update Diary of the day dah berjalan secara kosistennya . Masuk entri pada hari ini , sudah 63 hari ain kosisten kannya mengupdate walaupun lambat ataupun cepat  , ku gagahkan juga . Hahaha . Jadi untuk hari ini , ain nak cerita pasal :

  • Blog tengah comot !
Korang kalau tengah view blog aku ini , aku nak minta maaf sesangat as aku tengah update . Aku update sendiri . Makanya faham faham je lah . Hahaha . Aku nak buat blog aku sesimple yang mungkin dan tak nak sarat langsung sebab aku tak blog aku berat . Bila blog aku ringan , makanya cepatlah loading dan akan lebih ramai lagi yang enjoy visit blog aku . Insyallah , habis je update entri ini , aku nak sambung edit . Maaf ye tunggang langgang dan bersepah blog iolls . Maklumlah tengah renovate . Hahaha .


  • Lepas gian makan nasi lemak !
Aku rasa semenjak aku dah bertekad nak kurus ini , i learn to say no and strictly no kepada makanan yang tinggi kalorinya . Salah satunya ialah nasi lemak . Rasanya almost dua bulan dah kot aku tinggalkannya . Hahaha . Sebab hari hari melantak nasi lemak lah badan jadi bambam bambamm . Sumpah ! Tak awesome gile ! Menipu je orang kata orang bambam bahagia . Padahal asyik jadi bahan lawak dan ejekan orang sekeliling je . Tang mana yang awesomenya ? Habaq mai kat aku sedikit . Hahaha . Tadi , ayah aku boleh pulak beli nasi lemak as breakfast , lepastu malam rezeki orang bagi nasi lemak . Kau rasa ? . Jadi hantu lah kejap . Esok aku dah kena berbalik semula kepada displin yang tegas . Hahaha . Dah hidup doplolimatahun woi , takkan lah beberapa bulan skip makan nasi lemak pun tak boleh kan kan kan . Hahahaha .


Makanya cukup sahaja lah entri aku untuk hari ini . Korang yang suka nasi lemak itu , aku nak pesan makan berjaga jaga weyh , jangan dah bambam baru nak tersedar . Hahaha . Assalamualaikum :)

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Blog simple la comel. Selamat meng edit dan meng update :)

    BalasPadam
  2. kan? people will jugde you T_T tiap2 hari jumpa tiap2 hari jugaklah diorang tanya apasal makin gemuk kau ni? hahaha sakit hati gilaaaaaaaaa xD

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.