68/366 : DIARY OF THE DAY - 8 MAC 2016

  


Assalamualaikum dan hai kepada semua ! Diam tak diam hari ini dah 8 mac which is dah 25 tahun 1 bulan aku hidup . Fuyoo ! . Hahaha . Alhamdulilah , bersyukur sangat masih diberikan kesempatan daripada ALLAH . Jadi , untuk entri yang ke 68 ini aku nak cerita tentang :

  • Start cardio exercise balik !
Selepas almost dua hari kot rasanya aku meninggalkan rasa termengah mengah macam nak pengsan padahal itu hanya lah perasaan neves dek kerana heart rate kau naik mencanak , i feel so energetic selepas melakukannya . Ceh , padahal tadi macam nak terbaring dah aku rasa . Pancit yang amat sebab badan dah rest 2 hari kan . Alhamdulilah , untuk dua hari ini walaupun aku tak workout , tapi aku masih cakap NO TO CARB ! Tapi , tadi dah bercardio , makanya dapatlah aku merasai nikmat makan nasi yang ku tinggalkan selama dua hari itu . Hehehe . Bukan itu sahaja , sempat aku menghadiahkan diri aku Magnum Pink yang baru tuh . Okay , aku rasa puas yang amat . Walaupun dapat makan nasi , tapi portion still kena jaga weyh ! Ingat tuh ! . Jangan melebih lebih seolah seolah gaya kau bercardio tadi dah mampu memecahkan lelemak sebanyak 10 kg. Hahahaha . Formula dia ialah Less Carb = More Result ! . If you want to take carb , please do a cardio ohyeah! . Hahaha. 



  • Prestasi blog menurun !
Okay , yang ini aku sangat mengaku as aku just bukak sekejap je , update diary of the day , publish dah settle . Sedih jugak tengok semakin menurun page views . Dengan aku nya sembang nak edit blog last last jadi simple macam gini seperti kerja orang tak siap . Hahaha . Tapi , aku sangat sangat berterima kasih kepada yang sudi baca , sudi komen . Aku main tulis je , main tulis tulis tulis sampai aku rasa , "Eh cukuplah" . Hahaha . I is so touch pada uolls yang sudi singgah ke blog akuainkausiapa ini . You guys are awesome ! Insyallah , once aku free memang aku akan get back on track untuk sentiasa blogwalking ke setiap blog blog blogger yang awesome awesome itu . Okay !


Cukup untuk hari ini . Kalau korang awesome , cer komen dekat ruang komen itu . Penat tau blog ini ada letak ruang komen itu . Hahahaha . Assalamualaikum . :)

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. sy selalu je skip nak exercise hahaha tapi makan tetap byk mcm mana lah nak capai target kalau perangai macam ni T_T haha

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.