69/366 : DIARY OF THE DAY - 9 MAC 2016

 


Assalamualaikum dan hai kepada semua . Hari ini dah hari ke 69 kita berada dalam tahun 2016 . Dah pun masuk bulan ketiga , berapa banyak azam tahun 2016 anda yang dah capai setakat ini ? Mohon ingat balik semula pada 1 januari konon bersemangat nak capai itu ini , jadi adakah korang dah laksanakannya? Atau jadikannya angan angan mat jenin sahaja ? Semua orang boleh bercakap tapi berapa ramai yang akan laksanakannya ? Jadi untuk hari ini , aku nak share tentang :

  • I LOVE CARDIO WORKOUT !
Wah kemain aku besarkan font kasi terbeliak mata semua orang . Hahaha . Walaupun ianya agak fake , hahaha . siapa yang suka cardio workout weyh ? Mai habaq kat aku sekarang! . Tapi , untuk orang yang kategori bambam macam aku ini mestilah kena menyukainya walaupun kau sebenarnya paling benci termengah mengah . Hahaha . Jujurnya , orang yang kategori bambam ini WAJIB kena buat cardio woi ! WAJIB ! Ianya akan burn lelemak kita dengan sangat effective rather than buat penat badan kau je acah acah tangkap gambar pergi gym main treadmill dengan penuh gaya at the end , it does not give you a better result . Buang masa buat penat ! Itu je yang mampu aku cakap . So , untuk kategori bambam macam aku ini , mulai sekarang start cakap "I LOVE CARDIO" . Untuk nak kurus , please struggle on the thing that you hate the most which is cardio !. Hahaha . Kalau tak tahu apa itu binatang cardio , sila google dan search je dekat youtube . Melambak exercise cardio yang korang boleh lakukan . 


  • Tiga Jejajriku Terluka !
Mak oi , tangan sebelah kanan aku ini dah macam rupa orang main boxing je , penuh plaster sebab ada luka . Persoalannya , adakah aku mencederakan diri aku sendiri ? Hahaha . Aku ini jenis kalau luka sikit tak suka nak melayan sangat , tapi sebab tangan kanan yang kena ,aku bukannya kidal , makanya terpaksalah ku balutkan dengan plaster setiap jari yang ade luka tu . Insyallah , dua tiga hari nanti okay lah tu . Hehehe . Ganas nya kau ain , Oh , bukan ganas , tapi nak bagitau gegirl macam aku ni selalu masuk dapur macam gini lah , hahahhaa . Eee , sumpah perasan ! 


Okay lah , aku penat gila woi ! Assalamualaikum :)

Catat Ulasan

0 Ulasan