70/366 : DIARY OF THE DAY - 10 MAC 2016



Assalamualaikum dan hello . Hari ini agak kepenatan yang amat . Sepatutnya nak update petang tadi , tapi tak ada idea kan . So , postponed lah ke malam ni haa . Alhamdulilah , masih lagi ada kesempatan untuk update diary of the day ini . Syukur sangat ! . Jadi untuk hari ini , aku nak share tentang : 


  • Workout di Yoga Room !
Hari ini diberi peluang untuk workout di yoga room , fuh dia punya peluh merecik woi . Hahaha . Patutlah orang yang selalu beryoga ni dia punya energy lain macam . Hahaha . Satu pengalaman yang baru untuk aku , ialah kadang kadang badan kita ni bosan asyik tengok dumb bell je kan , so why not ubah sedikit workout routine dan cuba benda yang baru . Lagipun aku ini sejenis manusia yang suka cuba sesuatu yang baru . Fuhh , sumpah terasa kepenatan ni haa . Insyallah , akan pergi lagi  dan lagi . Hehehe . 

  • Pentingnya ada Bestfriend !
Yang ini sangat sangat aku kena tekankan . Nak pilih kawan baik , pilih lah yang boleh faham kita dan menerima kita apa adanya . Lagi lagi gegirl yang jenis mood kekadang okay kekadang tak . Hahaha . Apa yang aku perasan lepas arwah ibu meninggal , aku boleh nampak berapa ketul je kawan kawan yang mampu untuk faham aku . Tipu lah kalau aku kata aku kuat sangat , aku kekadang ternangis jugak bila perasaan rindu itu datang . Bila aku down , Alhamdulilah ada beberapa kawan baik aku sudi dengar luahan hati aku , aku bebel punyalah panjang , sebenarnya kita ni nak orang dengar apa yang kita nak sampaikan je . Bukannya nak dapatkan kata kata semangat ke . Hahaha . That why masa lepas arwah ibu meninggal aku banyak mendiamkan diri . Aku belajar untuk jadi seorang pendengar yang baik . Sebab itu yang aku nakkan . Aku nak orang dengar apa yang aku tengah cakap tu . Sama jugak aku tulis blog ini . Hhaahha . Aku nak orang rasa enjoy dengan apa yang aku tulis . Penat jejari iolls menulis tau . Hahaha .


Makanya , cukuplah untuk hari ini . Aku memang kepenatan sangat . Dan aku harap korang mendengar kepenatan aku ni . Hhaahhaha . Gurau je !. Assalamualaikum :)




Catat Ulasan

2 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.