81/366 : DIARY OF THE DAY - 21 MAC 2016



Assalamualaikum dan hello kepada semua. As usual , diary of the day ialah satu perkara wajib yang aku kena buat hari hari . No matter ada yang baca ke tidak , aku kena juga tulis sebab aku tau ada yang sudi juga baca . Terima kasih daun keladi , harap kita berjumpa lagi ! Hahaha . Jadi , untuk hari ini , aku nak cerita tentang :


  • Makan kek pengantin yang sedap !
Okay , hari ini aku cheat ! Sebab aku banyak juga makan carb eventhough aku buat cardio tadi . Sebabnya , ada kawan arwah ibu aku ni , sabtu hari tu anak dia kahwin . Aku datang juga , tapi dia lupa nak bagi macam doorgift special untuk kitorang . Makanya lepas magrib aku pergilah datang ambil . Kebetulan , ada kek lebih . Kek cekelat ! Sumpah sedap . Jujurnya , aku jarang nak puji kek pengantin sedap sebab kebanyakkannya memang tak sedap . Design je lebih , rasa hampeh . Tapi yang ini , ya Allah, aku dengan abang aku kemain berebut sampai menjilat jari . Hahaha . Pada aku , rugi tempah kek berbentuk hand bag lah apa lah tapi rasa nan hado ! Tak sedap . Biarlah simple tapi rasa tiptop sedap ! Barulah puas hati kan . Kek untuk dimakan bukan untuk perhiasan je . Hahaha .


  • Aku paling tak suka kena lari !
At this time , aku dah kena tingkatkan cardio exercise aku menjadi lagi mencabar . Dan cabaran itu ialah dengan berlari . Ya Allah , paling aku benci sebab aku memang tak kuat berlari. Hahaha . Tapi , kadang benda yang kita benci itulah kita kena lalui nya untuk mendapatkan result yang awesome! . Sumpah , janganlah ajak aku joging ! Aku lagi suka kena buat burpees hahaha berbanding jogging dan sprinting ! . Arghhhh , tapi kena kuat jugak ! Demi misiku kurus oh yeah ! Ku gagahkan juga . Sebab aku nak sesuatu result yang gempak , aku mestilah hadapinya juga dengan tabah dan kuat . Hahhaa . 


Oh , okay , setelah penat berlari tadi makanya cukuplah untuk hari ini . Korang , jaga diri ye ! Assalamualaikum :)

Catat Ulasan

0 Ulasan