82/366 : DIARY OF THE DAY - 22 MAC 2016



Assalamualaikum dan hello kepada semua. Alhamdulilah bersyukur sangat sebab Allah masih memberikan aku ruang dan peluang untuk terus update diary of the day ! Aku tak pernah terfikir yang aku mampu kosisten diri aku untuk update setiap hari . Tak pernah aku se serius ini sepanjang aku ada blog . Kau rasa ? Boleh dapat reward macam gini . Hahhaa . Jadi , untuk hari ini aku nak share cerita tentang :



  • Lepas gian makan ketam !
Ya Allah , lepas petang tadi dah buat cardio exercise , abang aku tanya " kau nak makan apa ain?" . Entah pekebenda kepala otak aku berfikir dan terus spontan cakap " nonies nk?" . Haa , kau pergi bagitau dekat ayah . Siot , dah la aku yang suggest , aku yang cakap dekat ayah sebab kalau lepas magrib ayah aku memang malas keluar rumah nak nak jauh pulak kan . Bukan itu je , aku yang booking kan . Amboi ! Tapi , its all satisfied beb ! Aku memang aim ketam je . Ketam je ! Yang lain aku melantak jugak . Tapi paling hancur penuh sampah of course lah ketam . Hahaha . Nak tahu nonies ni kat mana ? Baca entri aku yang ini . Seafood buffet terbaik di JB . 


  • Tak blogwalking!
Jujurnya , lama woi aku dah tak blogwalking , tinggalkan komen dekat blog blog . Sebab aku tak repair lagi laptop . Ya Allah , maaf sangat sangat kepada blogger yang rajin komen dan singgah dekat blog aku . Tapi aku tak balas semula . Insyallah , lepas aku dah on track semula , aku janji dengan dua tapak tangan aku , hahaha . Aku akan singgah blog korang semua ya! Terima kasih daun keladi sebab sudi singgah sini , harap singgah setiap hari . Chia chia chia ! Hahahhaa . 


Okay , perut aku dah ke depan ! Sebab superb kenyang beb! . Assalamualaikum ;)

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. dah lamwer jugak xmakan ketam ni....bleh la cr utk menu hjg mggu nie...hehehe...

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.